آخرین شرایط جاماندگان بیمه بیکاری کرونا ، افراد تازه بیکار شده چه نمایند؟

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، به دنبال شیوه گسترده ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته و اعمال محدودیت ها برای کسب وکارها دولت بیان کرد به کسانی که به موجب این بیماری بیکار شده اند سه ماه بیمه بیکاری پرداخت می نماید.

آخرین شرایط جاماندگان بیمه بیکاری کرونا ، افراد تازه بیکار شده چه نمایند؟

اما به دلایلی بعضی از بیکار شده ها دریافت بیمه بیکاری کرونا جاماندند و قرار شد که دولت با دادن فرصت مجدد این افراد نیز بتوانند مشمول دریافت این بیمه بیکاری شوند.

پس از گذشت چند ماه بعضی از بیکار شده ها می گویند که پیروز به دریافت بیمه بیکاری نشده اند.

مسعود بابایی، مدیر کل بیمه بیکاری وزارت کار در این خصوص به خبرنگاران گفت: لیست تمام کسانی که به وسیله کاریابی ثبت نام نموده اند را برای سازمان تامین اجتماعی ارسال کردیم و تامین اجتماعی هم برای خزانه ارسال نموده است.

او اضافه کرد: وظیفه پرداخت حق بیمه برای این افراد به عهده خزانه داری است، تامین اجتماعی دو لیست بیکاران را ارسال نموده که یک لیست حدود 65 هزار نفری 65 میلیارد تومان بار اقتصادی دارد و لیست دوم نیز 32 هزار نفری ارسال نموده است.

به گفته بابایی، کسانی که بیکاریشان استمرار داشته باید به سامانه جامع روابط کار مراجعه نمایند، برای این گروه آنالیز و پرداخت حق بیمه بیکاری منطیق با قانون است، میزان بیمه بیکاری این افراد طبق روال عادی آنالیز می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 831

به "آخرین شرایط جاماندگان بیمه بیکاری کرونا ، افراد تازه بیکار شده چه نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جاماندگان بیمه بیکاری کرونا ، افراد تازه بیکار شده چه نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید