آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 13 دی 98 برگزار می گردد

به گزارش مجله جام جهان، مطابق اعلام سامانه ثبت نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران، این آزمون روز آدینه 13 دی ماه 98 برگزار خواهد شد.

آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 13 دی 98 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سامانه ثبت نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران طی اطلاعیه ای از زمان برگزاری نوبت بعدی این آزمون در ماه جاری اطلاع داد.

مطابق این اطلاعیه تاریخ نوبت جدید آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 13 دی ماه 98 است که داوطلبان می توانند برای شرکت در این آزمون از روز آدینه پانزدهم لغایت 29 آذرماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی https://ltc.ut.ac.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. پس از برگزاری آزمون زبان عمومی، 23 دی ماه 98 نتایج داوطلبان به وسیله سامانه فوق اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران جهت سنجش مهارت زبانی داوطلبان آزمون دکتری هر ساله، 6 نوبت آزمون زبان عمومی در فواصل زمانی معین برگزار می کند. این آزمون در سطح آزمون تافل طراحی شده است و شامل 100 سوال چهارگزینه ای می باشد. از این تعداد، 30 سوال به گرامر و دستور زبان، 35 سوال به واژه و معنای کلمات و 35 سوال به درک مطلب اختصاص می یابد. معمولاً در آخرین آزمون سال، همراه با آزمون زبان عمومی انگلیسی، آزمون زبان عمومی فرانسه نیز برای داوطلبانی که زبان آن ها زبان فرانسه است برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 147

به "آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 13 دی 98 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 13 دی 98 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید