شروع رسمی واکسیناسیون؛ نخستین فرد به طور رسمی در دنیا واکسن کرونا زد(عکس)

به گزارش مجله جام جهان، زن 90 ساله نخستین فردی در دنیا شد که به طور رسمی در شروع واکسیسناسیون سراسری علیه کرونا در دنیا این واکسن را می زند.

شروع رسمی واکسیناسیون؛ نخستین فرد به طور رسمی در دنیا واکسن کرونا زد(عکس)

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، یک زن 90 ساله از کاونتری انگلیس امروز اولین کسی در دنیا شد که واکسن ویروس کرونا را به صورت رسمی و نه به صورت آزمایشی زد. اقدام کشور بریتانیا برای سرانجام دادن به بیماری کرونا از امروز با واکسیناسیون همگانی شروع شد. امروز به روزی ملی V-Day شناخته می گردد، روزی که در آن واکسن کرونا کار خود را به طور رسمی در دنیا شروع شد.

سرویس خدمات بهداشتی بریتانیا از صبح امروز عظیم ترین واکسیسناسیون تاریخ انگلیس را در 50 سایت بیمارستانی در سراسر این کشور شروع نموده است. در نخستین گام بالای 80 ساله ها واکسیناسیون می شوند و سپس بیمارستان های آسیب پذیر و خط مقدم کارکنان خانه های سالمندان در رده بعدی قرا ردارند.

این زن 90 ساله که نخستین فردی در دنیا شد که واکسن را به طور رسمی می زند مارگارت کینان نام دارد و هفته آینده 91 ساله می گردد. واکسنی که به او زده شد متعلق به کمپانی فایزر است.

خانم کینان ، که برای دوستان و خانواده خود به عنوان مگی شناخته می گردد ، با پوشیدن یک تی شرت آبی شاد کریسمس مبارک ، در حالی که پرستار می پارسونز در بیمارستان دانشگاه کاونتری و وارویک شایر به او تزریق می نماید سعی می نماید بخندد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 913

به "شروع رسمی واکسیناسیون؛ نخستین فرد به طور رسمی در دنیا واکسن کرونا زد(عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رسمی واکسیناسیون؛ نخستین فرد به طور رسمی در دنیا واکسن کرونا زد(عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید