ادامه درخواستهای دولت ژاپن از مردم: از تردد غیرضروری بپرهیزید

به گزارش مجله جام جهان، تمدید شرایط اضطراری در ژاپن تا انتها ماه جاری میلادی باعث شده که دولت این کشور از مردم بخواهد از بیرون رفتن در روزهای آخر هفته خودداری نمایند.

ادامه درخواستهای دولت ژاپن از مردم: از تردد غیرضروری بپرهیزید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، روز شنبه 36 مورد جدید به ویروس کرونا مبتلا شدند و این برای هفتمین روز متوالی بود که تعداد مبتلایان در توکیو کمتر از 100 نفر اعلام شد.

هرچند توکیو و اوساکا در بین 13 استانی هستند که همچنان شرایط ویژه را تجربه می نمایند و دولت از مردم این مناطق خواسته از بیرون رفتن غیر ضروری خودداری نمایند اما بعضی استان ها شرایط برای شهروندان خود را تسهیل نموده اند.

در شهر موریوکا در شمال شرق ژاپن، دستفروشان در امتداد خیابان های مرکز شهر مشغول فروش شده بودند. اما بازار آنها بسیار کوچک تر از معمول بوده و تعداد دستفروشان تنها یک دهم روزهای عادی بود.

در استان توکوشیما در غرب ژاپن، مردم راهی کتابخانه این استان شدند. این تنها یکی از چند مرکزی بود که دوباره شروع به کار نموده بودند. بچه ها بسیاری حداکثر استفاده را از این کتابخانه بردند.

نیشیمورا، وزیر احیای مالی ژاپن به مردم هشدار داده در صورت بی احتیاطی امکان افزایش موارد ابتلا به کرونا در اواخر ماه می وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 538

به "ادامه درخواستهای دولت ژاپن از مردم: از تردد غیرضروری بپرهیزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه درخواستهای دولت ژاپن از مردم: از تردد غیرضروری بپرهیزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید