انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در معرض حملات فیشینگ و هک

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، ریسک های امنیتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا فقط به حملات سایبری مستقیم به سیستم های رای گیری محدود نمی گردد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در معرض حملات فیشینگ و هک

شرکت تحقیقات سایبری آرئا وان سکیوریتی(Area 1 Security) با انتشار گزارشی هشدار داده بسیاری از مقامات برگزاری انتخابات از سیستم های ایمیلی استفاده می نمایند که آنها را در معرض حملات فیشینگ و هک قرار می دهد.

حدود 53 درصد از 10 هزار مقامات محلی و دولتی برگزار نماینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، راهبردهای امنیتی ابتدایی یا غیر استانداردی در برابر حملات فیشینگ دارند. فقط 18.6 درصد از این عده از اقدامات امنیتی پیشرفته استفاده می کردند. همچنین 5.4 درصد این مقامات نیز از آدرس های ایمیل شخصی استفاده می نمایند.

حوزه های انتخاباتی کوچکی در ایالت های مین، میشیگان، میسوری و نیوهپمشایر امریکا از نسخه های مشکل دار نرم افزار اگزیم (Exim) استفاده می کردند.

البته به گفته جی مایکل دنیل از شرکت سایبرتریت آلیانس این امر لزوما به هک فرایند رای گیری منجر نمی گردد زیرا دستکاری رای گیری دیجیتال در سطح گسترده کار بسیار سختی است. اما باج افزارها و حملات فیشینگ فعالیت های مجریان انتخابات را با چالش روبرو می نماید و شبهاتی درباره نتایج انتخابات نیز به وجود می آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 677

به "انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در معرض حملات فیشینگ و هک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در معرض حملات فیشینگ و هک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید