انتقاد مکرون از عملکرد اتحادیه اروپا در مقابله با کرونا

به گزارش مجله جام جهان، رئیس جمهور فرانسه طی سخنانی از عملکرد اتحادیه اروپا در برابر همه گیری ویروس کرونا در این قاره انتقاد کرد.

انتقاد مکرون از عملکرد اتحادیه اروپا در مقابله با کرونا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش به نقل از اسکای نیوز، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه طی سخنانی ضمن انتقاد از رویکرد حال حاضر اتحادیه اروپا برای مبارزه با ویروس کرونا، تاکید نمود که حل این بحران نیازمند توجه قدرتمند اتحادیه اروپا است.

مکرون از اتحادیه اروپا خواست تا قوی ترین پاسخ را در سریع ترین زمان به شیوع ویروس کرونا بدهد. وی همچنین تاکید نمود که اگر کوشش ها در اتحادیه اروپا همسو و هماهنگ نباشد، بحران فعلی می تواند ابعاد جدید تری پیدا کند.

نگرانی امانوئل مکرون از شرایط گسترده همه گیری ویروس کرونا در اروپا در حالی است که بنابر گزارش وزارت بهداشت فرانسه، طی 24 ساعت اخیر، 516 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند، بدین ترتیب شمار کلی جان باختگان این ویروس در فرانسه به 21856 نفر رسیده است. همچنین در مدت زمان مشابه، 1653 فرانسوی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. مجموع آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه به 161530 نفر رسیده است.

شیوع ویروس کرونا در اروپا بیش از گذشته اختلافات موجود در اتحادیه اروپا را برملا نموده و بر اساس گزارش ها، پس از عملکرد ضعیف اتحادیه اروپا در مهار ویروس کرونا در ایتالیا، بیش از نیمی از مردم این کشور خواهان جدایی از این اتحادیه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 516

به "انتقاد مکرون از عملکرد اتحادیه اروپا در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مکرون از عملکرد اتحادیه اروپا در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید