بدمینتون بازان بلژیک و کانادا فینالیست شدند

به گزارش مجله جام جهان، بازیکنان بلژیک و کانادا به فینال یک نفره مردان مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران راه یافتند.

بدمینتون بازان بلژیک و کانادا فینالیست شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ملاقات مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار گردید و بازیکنان بلژیک و کانادا با پیروزی برابر حریفان خود به ملاقات فینال راه یافتند. در نخستین ملاقات مرحله نیمه نهایی شنگ از کانادا به مصاف واربر از اتریش رفت و این مسابقه در سرانجام با نتیجه 2 بر یک به سود بازیکن کانادا سرانجام یافت و وی به فینال قسمت یک نفره مردان راه یافت.

دومین ملاقات بین موریس از بلژیک با شیراک سن از هند برگزار گردید و این بازی نیز در سرانجام با نتیجه 2 بر یک به سود واربر از بلژیک سرانجام یافت و وی دیگر فینالیست معرفی گردید.

شیراک سن از هند و واربر از اتریش به مقام سوم مشترک دست یافتند.

ملاقات فینال این رقابت ها بعدازظهر فردا (آدینه) برگزار می گردد.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز 25 هزار دلاری با شرکت 14 تیم کانادا، برزیل، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغارستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، ایسلند، عراق و اوکراین به همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت 4 روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 231

به "بدمینتون بازان بلژیک و کانادا فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدمینتون بازان بلژیک و کانادا فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید