تقدیر سازمان جهانی بهداشت از موافقت چین برای تحقیقات بین المللی درباره کرونا

به گزارش مجله جام جهان، یک مقام سازمان جهانی بهداشت از موافقت چین با کوشش های بین المللی جهت تحقیق درباره منشأ ویروس کرونای جدید تمجید کرد.

تقدیر سازمان جهانی بهداشت از موافقت چین برای تحقیقات بین المللی درباره کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان جهانی بهداشت بار دیگر ضمن ستون عملکرد چین در مدیریت بیماری کووید-19 از این کشور بابت موافقت با تحقیقات بین المللی در مورد منشا ویروس کرونا هم تقدیر کرد.

مایکل رایان، رئیس برنامه امور اضطراری سازمان جهانی بهداشت توضیح داد گفت که چین از زمان شیوع کرونا با این نهاد بین المللی رایزنی های روزانه داشته است. او توضیح داد بسیاری از دولت ها و همچنین سازمان جهانی بهداشت تمایل دارند درباره منشأ کرونا تحقیق نمایند.

رایان گفت: بسیار خرسندم که می شنوم پیغام های یکنواختی از چین شنیده می گردد که پذیرای این رویکرد (انجام تحقیقات بین المللی درباره منشأ کرونا) هستند.

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت در ماه فوریه توافقی با چین برای حضور کارشناسان بین المللی در این کشور جهت تحقیق بر روی منشأ ویروس کرونا داشت. با این حال، این اتفاق هنوز محقق نشده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بارها چین را به عدم شفافیت متهم نموده و مدعی شده که این ویروس عامدانه در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین ساخته شده است.

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز یکشنبه گفت چین با کوشش های بین المللی برای تحقیق درباره منشأ ویروس کرونا مخالفتی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 572

به "تقدیر سازمان جهانی بهداشت از موافقت چین برای تحقیقات بین المللی درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر سازمان جهانی بهداشت از موافقت چین برای تحقیقات بین المللی درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید