جان باختتن 6 دانشجوی ایرانی دانشگاه تورنتو در سقوط هواپیمای اوکراینی

به گزارش مجله جام جهان، دانشگاه تورنتو که از مطرح ترین دانشگاه های کانادا است، از دست رفتن شش تن از دانشجویان ایرانی خود در سانحه هوایی روز گذشته را تسلیت گفت.

جان باختتن 6 دانشجوی ایرانی دانشگاه تورنتو در سقوط هواپیمای اوکراینی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه تورنتو، این دانشگاه طی پیامی در توئیتر از دست دادن دانشجویان ایرانی خود در این حادثه را عمیقا تسلیت گفت و اظهار داشت که هر سه پردیس دانشگاهی این دانشگاه عزادار از دست دادن قربانیان این حادثه است.

این دانشگاه فوت شش دانشجوی ایرانی خود در این حادثه را تایید کرد و نوشت: جامعه دانشگاهی دانشگاه تورنتو عمیقا ناراحت از دست رفتن این دانشجویان و نگران خانواده و دوستان آن هاست.

دانشگاه تورنتو همچنین نوشت که مراقب حفظ حریم خصوصی این دانشجویان است و اظهار داشت که شش دانشجوی دانشگاه تورنتو که از قربانیان این حادثه تلخ هستند، مجتبی عباس نژاد، محمد حسین اسدی لاری، زینب اسدی لاری، محمدامین بیروتی، محمد امین جبلی و محمد صالحه نام دارند.

همچنین این دانشگاه اظهار داشت که به احترام این دانشجویان، پرچم این دانشگاه در سه پردیس آن به حالت نیمه افراشته قرار خواهد گرفت.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 347

به "جان باختتن 6 دانشجوی ایرانی دانشگاه تورنتو در سقوط هواپیمای اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان باختتن 6 دانشجوی ایرانی دانشگاه تورنتو در سقوط هواپیمای اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید