خبرنگاران دست اندازی به منابع دهیاری ها فساد را به همراه دارد

به گزارش مجله جام جهان، رشت - خبرنگاران - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دست اندازی به منابع دهیاری ها فساد را به همراه دارد ضمن اینکه با این کار حق روستا هم از بین می رود.

خبرنگاران دست اندازی به منابع دهیاری ها فساد را به همراه دارد

جبار کوچکی نژاد عصر روز شنبه در مراسم تجلیل از دهیاران شهرستان رشت گفت: بر اساس قانون منابع دهکمک ها برای آنان است و بخشداری ها و فرمانداری ها نمی توانند از این منابع در جای دیگری هزینه کنند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که دیوان محاسبات و دستگاه های مربوطه دیگر در این ارتباط برخورد کنند، اضافه نمود: این مهم باید به شکلی ساماندهی شود تا مشکل و شائبه ای پیش نیاید که منابع روستاها در جای دیگری خرج شده است.

کننده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزیر کشور به بخشداران تاکید کرد که شماره حسابی برای بخشداری ها باشد تا منابعی سالانه به آنان اختصاص داده شود تا از دهکمک ها درخواست نشود.

وی با اشاره به نقش مهم دهکمک ها در روستاها و با اشاره به تلاش آنان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بیان داشت: دهیاران در کنار بخشداران برای مقابله با ویروس کرونا همکاری های خوبی داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در شرایط خوب اقتصادی قرار نداریم، اضافه نمود: بحران اقتصادی ما بسیار سخت است منابع کشور به شدت کاهش یافته ضمن اینکه کسری بودجه تورم را به همراه دارد در این شرایط سخت همه باید کمک کنیم .

کننده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتظار داریم در این شرایط که زندگی برای مردم سخت شده و در فشار هستند ما در زندگی آنان خللی ایجاد نکنیم، در ادارات برای پیشبرد کارهایشان همکاری شود.

امروز 14 تیرماه روز دهکمک و شهرداری نام گرفته است.

شهرستان رشت دارای 276 دهیار دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 641

به "خبرنگاران دست اندازی به منابع دهیاری ها فساد را به همراه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دست اندازی به منابع دهیاری ها فساد را به همراه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید