خبرنگاران دمای هوای گیلان از شنبه خنک تر می گردد

به گزارش مجله جام جهان، رشت - خبرنگاران-رشت - خبرنگاران- سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه دمای هوای استان کاهش یافته که این شرایط جوی با بارندگی های پراکنده و رعد و برق وزش باد همره است .

خبرنگاران دمای هوای گیلان از شنبه خنک تر می گردد

شبنم هادی نژاد عصر آدینه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود : از بعد از ظهر روز شنبه با شمالی شدن جریانات زمین؛ افزایش ابر ، وزش باد که در بعضی ساعات شدید و در بعضی نقاط رگباری توام با رعد و برق است اندکی دمای هوای استان کاهش می یابد و این شرایط جوی تا یکشنبه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: برهمین اساس ؛ آسمان استان برای روز شنبه صاف تاقسمتی ابری، پاره ای نقاط مه ، وزش باد گرم، گاهی شدید بویژه در ارتفاعات و دامنه ها، پاره ای نقاط افزایش ابر ، وزش باد شمالی نسبتا شدید و بعضی نقاط رگبار و رعد و برق به ویژه برای بعد ظهر و شب پیش بینی می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود : لوشان با دمای 37 درجه سانتگیراد بالای صفر بیشترین دمای استان در نهمین روز از آخرین ماه فصل بهار را تجربه کرد .

وی گفت : پس از آن شهرهای منجیل و رودبار نیز با دمای 32 درجه سانتی گراد بالای صفربیشتر دمای هوا را داشتند و دمای هوای شهر رشت مرکز استان نیز به 30 درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

وی کمترین دمای استان را طی امروز مربوط به بندر انزلی با 23 درجه سانتی گراد بالای صفر و دیگر شهرهای ساحلی عنوان و توضیح داد: شرایط جوی وزش باد گرم ، گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و افزایش دما تا ظهر فردا شنبه همچنان ادامه دارد.

وی اضافه نمود: البته با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار برای امشب در بعضی نقاط افزایش ابر ، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 555

به "خبرنگاران دمای هوای گیلان از شنبه خنک تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دمای هوای گیلان از شنبه خنک تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید