خبرنگاران ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین

به گزارش مجله جام جهان، قزوین - خبرنگاران - ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین با هدف مقابله و پیشگیری از کرونا تا 20 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

خبرنگاران ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز آدینه با اعلام این خبر گفت: اجتماعات در این روزها می تواند به سرعت موجب انتقال و گسترش ویروس کرونا گردد بنابراین ممنوعیت هرگونه اجتماع با هدف حفظ سلامت مردم اتخاذ شده و با افرادی که اقدام به برپایی هرگونه تجمع نمایند به عنوان تهدیدنمایندگان سلامت برخورد قانونی می گردد.

منوچهر حبیبی اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان تا 20 فروردین ماه جاری ادامه دارد و به نظر می رسد با توجه به ارزیابی های انجام شده و آثار مثبت آن در کاهش شیوع، ادامه تداوم یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در این مدت صنوف تامین نماینده اقلام ضروری و کالاهای اساسی همچنان به شکل عادی به فعالیت خود ادامه می دهند و از ورود و تردد خودروهای با پلاک غیربومی استان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: طرح دورکاری دستگاه های اجرایی هم چنان تا تاریخ یاد شده ادامه دارد و مقرر شده تا ادارات با 30 درصد نیروی انسانی و کارکنان خود به فعالیت بپردازند.

این مسوول گفت: دانشگاه ها و مدارس همچنان تعطیل هستند و اطلاع رسانی در مورد تداوم تعطیلی یا فعالیت آنها به وسیله رسانه های عمومی به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 444

به "خبرنگاران ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید