خبرنگاران کشف محموله دستکش های بهداشتی در کرج

به گزارش مجله جام جهان، کرج - خبرنگاران - پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پیروز به کشف و ضبط یک محموله دستکش بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در یک وانت نیسان در شهرستان کرج شدند.

خبرنگاران کشف محموله دستکش های بهداشتی در کرج

به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در پی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران جان برکف و گمنام سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز این محموله کشف و ضبط شد و تحویل مراجع مربوطه شد.

این محموله شامل 50 هزار جفت دستکش بهداشتی، تعداد 2880 عدد شیشه 120 میلی لیتری الکل ضدعفونی (اکامول) به مجموع 345 لیتر بوده است.

سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ذره ای درنگ نخواهد نمود و قطعا با اشخاصی که قصد احتکار لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده را دارند در هر سطح و جایگاهی برخورد قانونی خواهد نمود.

هماهنگی و همکاری و تعامل خوب دستگاه قضایی بویژه دادستان مرکز استان و مدیرکل دادگستری استان در کشف و ضبط این محموله های احتکار شده بسیار سازنده و موثر بوده است.

طی یک ماه گذشته تا به امروز تعداد زیادی انبارهای احتکار مواد ضدعفونی کننده، مواد پیشگیرانه و بهداشتی توسط سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) در استان البرز کشف شده است.

تا به امروز تست کرونای یک هزارو558 نفر در استان البرز مثبت شده که 149 نفر از این افراد فوت نموده اند ضمن آنکه 29 مرگ مشکوک نیز در این استان ثبت شده است.

اکنون 450 بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در راستا مسافران 14 استان کشور واقع شده است.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به 199 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 427

به "خبرنگاران کشف محموله دستکش های بهداشتی در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف محموله دستکش های بهداشتی در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید