صعود سه نماینده ایران به مرحله حذفی اسنوکر قهرمانی آسیا

به گزارش مجله جام جهان، سعید ابولسانی با وجود پیروزی بر حریف اماراتی از دور رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا حذف شد اما سه نماینده دیگر ایران با کسب امتیازات لازم به مرحله یک شانزدهم پایانی صعود کردند.

صعود سه نماینده ایران به مرحله حذفی اسنوکر قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا از دوم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور قطر شروع شده و تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد. در این رقابت ها تیم ملی ایران نیز چهار نماینده دارد.

دیروز (سه شنبه) در دور پایانی مرحله گروهی، سعید ابولسانی علی رغم پیروزی چهار بر یک برابر محمد شهاب از امارات به دلیل یک امتیاز کمتر نسبت به حریف میانماری پیروز به صعود به مرحله حذفی نشد.

در دیگر بازی ها، امیر سرخوش با رجحان چهار بر یک مقابل بشر عبدالمجید از قطر توانست به دور حذفی راه یابد. علی روشنی کیا هم با همین نتیجه کیشین کامیهاشی از ژاپن را برد و جواز صعود به مرحله حذفی را گرفت. اما حامد ذره دوست با این که با نتیجه چهار بر دو به محمد رییس از افغانستان باخت، اما با کسب امتیازات لازم در بازی های قبلی به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

امروز (چهارشنبه) رقابت ها در دور یک شانزدهم نهایی (تک حذفی) پیگیری می گردد. علی روشنی کیا به مصاف عبدالکریم مقصود از سوریه می رود. امیر سرخوش برابر محمد الجواکر از امارات بازی می نماید. در آخرین بازی هم حامد ذره دوست مقابل ایسا راکاچالونگ از تایلند به رقابت می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 7

به "صعود سه نماینده ایران به مرحله حذفی اسنوکر قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود سه نماینده ایران به مرحله حذفی اسنوکر قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید