ضریب سرایت کرونا در استان سمنان چقدر است؟

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران/سمنان به گفته وزیر مشخص استان سمنان در ستاد مقابله با کرونا، هر فرد مبتلای کرونایی در شهرستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان 1.3 و هر کرونایی در دو شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود 1.26 نفر را مبتلا نموده است.

ضریب سرایت کرونا در استان سمنان چقدر است؟

محمد جواد آذری جهرمی خاطرنشان کرد: پارامتر RQ یا ضریب سرایت بیماری از هر فرد مبتلا به فرد دیگر در سمنان 1.3 و در شاهرود 1.26 رسیده که اعداد خوبی است.

به گزارش خبرنگاران- در مکاتبه آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر تعیین استان سمنان در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور مطرح شد :

گزارش ها و ارزیابی های صورت گرفته از استان سمنان، نشانگر فعالیت خوب و قابل تقدیر استاندار و تیم درمانی استان است که پیشنهاد دارم به صلاحدید مورد تقدیر حضرتعالی قرار گیرد.

محمد جواد آذری جهرمی در مکاتبه با اسحاق جهانگیری ، معاون اول رییس جمهور با اشاره به کوشش خوب استاندار و تیم درمانی استان ، خواهان تقدیر و تجلیل از دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان سمنان شد.

محمد جواد آذری جهرمی در مکاتبه با اسحاق جهانگیری ، معاون اول رییس جمهور با اشاره به کوشش خوب استاندار و تیم درمانی استان ، خواهان تقدیر و تجلیل از دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان سمنان شد و عنوان نمود: پارامتر RQ - ضریب سرایت بیماری از هر فرد به فرد دیگر، یا به عبارتی هر بیمار چه تعداد دیگر را بیمار می نماید در سمنان به 1.3 و در شاهرود 1.26 رسیده است که اعداد خوبی می باشد.

جهرمی اضافه نمود: در استان سمنان موج اول پیک بیماری در تاریخ 26اسفند 98 تجربه شده است و در حال حاضر عدد بستری کاهشی است.

وزیر تعیین استان سمنان در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در مکاتبه خود با معاون اول رئیس جمهور با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار مناسب به دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان به منظور ایجاد عوامل انگیزشی کارکنان و همچنین تامین تجهیزات درمانی نوشت : تردد مسافر در استان سمنان به خوبی مدیریت شده و جمعیت ساکن استان در 5 فروردین 1399 به نسبت 23 اسفند 1398 ، به میزان0.5 درصد کاهشی بوده است.

وی اضافه نمود: برای تامین اقلام بهداشتی مورد احتیاج مردم ، با مدیریت استانداری اپلیکیشنی طراحی شده که با یاری شرکت ملی پست ، اقلام بر اساس کد پستی درب منازل مردم توزیع شده است .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در مکاتبه خود عنوان نمود: جمعیت تحت پوشش در دانشگاه علوم پزشکی سمنان 86 درصد در طرح غربالگری حضور یافته اند و این عدد در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود 70درصد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 446

به "ضریب سرایت کرونا در استان سمنان چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب سرایت کرونا در استان سمنان چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید