مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی در اردبیل آغاز شد

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران/اردبیل توزیع بسته های معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه در استان اردبیل آغاز شد.

مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی در اردبیل آغاز شد

همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسین مجتبی(ع) در شهرستان نمین و در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بیش از 925 بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد که این اقدامات در دو فاز ادامه دارد.

در مرحله دوم جمع آوری کمک های مومنانه اهالی برای دستگیری از فقرا و نیازمندان 350 بسته معیشتی نیز به ارزش 100 میلیون تومان با کمک گروه های جهادی توزیع می شود که این فرایند در فاز سوم و همزمان با عید فطر ادامه خواهد یافت.

در این شهرستان بیش از یک هزار و 800 خانوار محروم و نیازمند شناسایی شدند تا کمک های مومنانه اهالی این شهرستان به شکل آبرومند به دست این خانوارها برسد.

در شهرستان گرمی نیز در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه بیش از 900 بسته غذایی و بهداشتی به ارزش 3 میلیارد تومان و با کمک بنیاد علوی و خیرین این منطقه در بیش از 18 روستای بخش موران توزیع خواهد شد.

در سایر شهرستان های استان اردبیل نیز مرحله دوم این رزمایش در حال انجام است تا در این روزهای پرخیر و برکت سرریز بخشندگی و مهربانی در یک حماسه عظیم مواسات رقم بخورد تا نیازمندان واقعی بتوانند از نیکوکاران و خیرین پاداشی مادی و معنوی دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 534

به "مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی در اردبیل آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی در اردبیل آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید