تور کانادا: مهاجرت هزاران نفر به کانادا به وسیله همسرشان، خبر کانادا

به گزارش مجله جام جهان، جدیدترین خبرها حکایت از این دارند که هزاران نفر از کانادایی ها پس از آنکه به خاطر کرونا از همسران غیرکانادایی خود جدا افتاده بودند این فرصت را پیدا نموده اند که دوباره به هم بپیوندند. همه گیری کرونا باعث کند شدن فرایند رسیدگی درخواست های مهاجرت به کانادا شده است.

تور کانادا: مهاجرت هزاران نفر به کانادا به وسیله همسرشان، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اما در ماه سپتامبر دولت فدرال خاطرنشان کرد که درخواست های اسپانسرشیپ همسران را با سرعت بیشتری رسیدگی خواهد نمود. بدین منظور اداره مهاجرت کانادا تعداد کارکنانی را که مسئول رسیدگی به این درخواست ها بودند 66 درصد افزایش دادو در پی آن برآمد تا بین اکتوبر تا دسامبر 2020 ماهانه 6000 درخواست را نهایی کند.

کانادا در رسیدن به این هدف پیشرفت بزرگی کرد. مجموعا 15999 پرونده طی این بازه زمانی نهایی شدند - 14,816 درخواست تایید و 837 درخواست رد شد و 346 درخواست نیز انصرافی بودند. دو سوم درخواست ها از طرف افراد خارج از کانادا ارائه شده بودند.

علیرغم این پیشرفت های مثبت، رسیدگی به درخواست ها هنوز جای بهبود دارد. قبل از همه گیری کرونا میانگین زمان رسیدگی به درخواست ها حدود 12 ماه بود. اما گزارش ها از زمان رسیدگی 17 ماهه برای درخواست های خارجی و 15 ماهه برای درخواست های داخلی حکایت دارد.

اداره مهاجرت کانادا میخواهد با اجرای فناوری های تازه به وسیله اقداماتی نظیر دیجیتالی کردن درخواست های کاغذی این مشکل را حل نماید. هدف از پروژه دیجیتالی کردن این است که کارکنان دورکار بتوانند سریع تر به درخواست ها رسیدگی نمایند. اداره مهاجرت بعلاوه اخیرا با متقاضیان از راه دور مصاحبه هایی را انجام داد. هدف از این اقدامات تسریع، اولویت دهی و نهایی سازی تعداد بیشتری از درخواست هاست - چیزی که کانادا در جهت رسیدن به آن است.

چگونه برای مهاجرت به کانادا اسپانسر همسرمان شویم؟

طبیعتا در گام نخست بای ذواجد شرایط این کار باشید. شما در صورت داشتن شرایط زیر می توانید اسپانسر همسر خود شوید:

  • حداقل 18 سال دارید؛
  • شهروند کانادا هستید، اقامت دائم کانادا دارید و یا به موجب قانون موسوم به Indian Act هویت شما به عنوان یک Indian در کانادا ثبت شده است؛
  • اگر شهروند کانادا هستید و خارج از کانادا زندگی می کنید باید ثابت کنید که واقعا قصد دارید وقتی همسرتان اقامت دائم گرفت در کانادا زندگی کنید؛
  • دارنده اقامت دائم کانادا در صورتی که در کانادا سکونت دارد می تواند اسپانسر همسر خود گردد؛
  • می توانید ثابت کنید که به هیچ دلیلی غیر از معلولیت یاری معیشتی دریافت نمی کنید؛
  • از لحاظ اقتصادی می توانید نیازهای اساسی همسر اسپانسرشده خود را تامین کنید.
  • همسرتان باید به صورت قانونی با شما ازدواج نموده باشد و بالای 18 سال سن داشته باشد.

نحوه درخواست

برای اینکه اسپانسر همسرتان شوید اداره مهاجرت کانادا از شما می خواهد که دو فرم درخواست را همزمان به اداره تقدیم کنید. این دو درخواست عبارت اند از: درخواست اسپانسرشیپ و درخواست اقامت دائم.

در مرحله نخست باید بسته درخواست را از وبسایت اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا دانلود کنید. در مرحله دوم هم هزینه های درخواست را پرداخت می کنید. در مرحله آخر هم درخواست خود را به وسیله ایمیل به اداره مهاجرت کانادا ارسال می کنید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1422

به "تور کانادا: مهاجرت هزاران نفر به کانادا به وسیله همسرشان، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: مهاجرت هزاران نفر به کانادا به وسیله همسرشان، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید