وزیر کشور عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور را منصوب کرد

به گزارش مجله جام جهان، وزیر کشور عضو اصلی شعبه اول هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور و سازما ن های تابعه را منصوب کرد.

وزیر کشور عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور را منصوب کرد

به گزراش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور طی حکمی بابک درویشی را به عنوان عضو اصلی شعبه اول هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور و سازما ن های تابعه منصوب کرد.

جناب آقای بابک درویشی

سلام علیکم

به استناد ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 1379.9.7 و ماده 3 آیین نامه اجرایی آن و بنا به پیشنهاد کننده این جانب در رسیدگی به تخلفات اداری و تأیید هیئت عالی نظارت به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان عضو اصلی شعبه اول هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور و سازما ن های تابعه برای مدت 3 سال منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصل حاکمیت قانون و همکاری لازم با دفتر هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری، با صرف وقت مناسب و شرکت در جلسات هیئت با دقت، متانت، قاطعیت، سرعت و رعایت عدالت و الطاف و رأفت اسلامی پرونده های ارجاعی را مورد رسیدگی قرار داده و حکم مقتضی را صادر کنند.

توفیق و سربلندی جناب عالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

4127/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 652

به "وزیر کشور عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور را منصوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور را منصوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید