پذیرش روزانه 35 تا 50 بیمار مبتلا به کرونا در گیلان

به گزارش مجله جام جهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: روزانه 35 تا 50 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری می شوند، رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم و ضروری است.

پذیرش روزانه 35 تا 50 بیمار مبتلا به کرونا در گیلان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعطیلات اخیر باعث افزایش ورود مسافر به گیلان و سبب افزایش شمار بیماران کرونایی استان شده است گفت: در حال حاضر 200 بیمار در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان بستری هستند.

سالاری با اشاره به اینکه روزانه 35 الی 50 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری می شوند، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم و ضروری است و همگان را به زدن ماسک در اماکن عمومی توصیه می کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه نگران افزایش بیماران کرونا در فصل تابستان و با حضور انبوه مسافران تابستانی در استان گیلان هستیم، گفت: در این رابطه رعایت همه موارد بهداشتی را به مردم استان و مسافران توصیه می کنیم.

وی با بیان اینکه اینکه برخی افراد بیماری کرونا را یک بیماری عادی فرض کرده و موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند که قابل قبول نیست، شرح داد: افراد سالخورده مبتلا به دیابت و فشار خون، حتماً باید خطر کرونا را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 625

به "پذیرش روزانه 35 تا 50 بیمار مبتلا به کرونا در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش روزانه 35 تا 50 بیمار مبتلا به کرونا در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید