پیگیری تمرینات زهرا نعمتی در کیش با هزینه کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، از جمله پارالمپین هایی که برای بازی های توکیو کسب سهمیه کرده و کمیته ملی پارالمپیک هم روی سهمیه او به عنوان یکی از شانس های مسلم مدال طلا حساب باز کرده، زهرا نعمتی است.

پیگیری تمرینات زهرا نعمتی در کیش با هزینه کمیته ملی پارالمپیک

این پاراکماندار سال گذشته از حضور در میادین انتخابی برای المپیک توکیو نتوانست صاحب سهمیه شود اما از اولین اعزام به رقابت های انتخابی پارالمپیک سهمیه این بازی ها را برای خود قطعی کرد.

نعمتی که در دو پارالمپیک 2012 لندن و 2016 ریو به عنوان قهرمانی دست یافت، طی ماه های گذشته با وجود شرایط کرونایی کشور و به صورت جسته گریخته در کیش تمرین داشت اما طبق مصوبه کمیته ملی پارالمپیک قرار است وی از اول تیرماه تمریناتش را به صورت مدون و انفرادی در این جزیره دنبال کند.

کیش جزو مناطقی است که از حیث کرونا و گستردگی آن سفید اعلام شده است. از آنجا که بر اساس مصوبه کمیته ملی پارالمپیک، زهرا نعمتی یکی از طلایی های مسلم در کاروان اعزامی به توکیو به حساب می آید، می تواند در این جزیره و با حمایت مالی این کمیته تمرین داشته باشد. بنابراین هزینه دور جدید تمرینات زهرا نعمتی در کیش برای اسکان، تعذیه و ... به صورت کامل توسط کمیته ملی پارالمپیک پرداخت می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 589

به "پیگیری تمرینات زهرا نعمتی در کیش با هزینه کمیته ملی پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تمرینات زهرا نعمتی در کیش با هزینه کمیته ملی پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید