افاضلی: زمان از دست برود، هزار میلیارد هم به پارس جنوبی یاری نمی کند، پرسپولیس دو قدم با قهرمانی فاصله دارد

به گزارش مجله جام جهان، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مسائل اقتصادی ما باید تا یک زمان تعیین رفع گردد در غیر این صورت هزار میلیارد هم نمی تواند به پارس جنوبی یاری کند.

افاضلی: زمان از دست برود، هزار میلیارد هم به پارس جنوبی یاری نمی کند، پرسپولیس دو قدم با قهرمانی فاصله دارد

هومن افاضلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به مسائل اقتصادی تیم فوتبال پارس جنوبی و تاثیر این موضوع در فرایند آماده سازی تیمش گفت: طبیعتا وقتی یک تیم تدارک خوبی نداشته باشد، با آمادگی خوب وارد بازی های لیگ برتر نمی گردد. قبلا هم گفته ام که شرایط پارس جنوبی سخت است و با این شرایط حفظ تیم در لیگ برتر کار بسیار سختی است به همین دلیل نمی توانم قولی بدهم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا کسی دنبال حل مسائل اقتصادی نیست؟ گفت: دکتر احمدی نماینده جدید مجلس و همچنین استاندار محترم پیگیر هستند و قول مساعد داده اند که مسائل رفع گردد. با این حال ما وقت آنچنانی نداریم و بازی ها نیز در حال آغاز شدن است، از طرفی معمولا مراحل اداری مربوط به حل مسائل اقتصادی زمان بر است. مسائل اقتصادی ما باید تا یک زمان معین رفع گردد در غیر اینصورت هزار میلیارد هم نمی تواند به پارس جنوبی یاری کند. وقتی یک بیمار فوت کند دیگر هیچ یاریی از دست بهترین پزشکان و بهترین داروها ساخته نیست.

افاضلی با بیان اینکه شرایط روحی بازیکنان پارس جنوبی مناسب نیست، گفت: بازیکنان از لحاظ ذهنی خیلی درگیر هستند، به هر حال آنها انسان هستند و وقتی مشکل اقتصادی وجود داشته باشد تحت تاثیر قرار می گیرند. یک کارگر نمی تواند کارش را با کیفیت کامل انجام دهد و حقوق هم نگیرد. طبیعتا مسائل اقتصادی در عملکرد بازیکنان هم تاثیر می گذارد.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا شما مربی بدشانسی نیستید که در این مقطع راهنمایی این تیم را بر عهده گرفتید؟ بیان کرد: در این سال ها در بیشتر مواقع با چنین بدشانسی هایی روبرو شدم. البته در زمان مربیگری بلاژویچ، علی دایی و برانکو که در تیم ملی بودم این مسائل وجود نداشت ولی در سه مقطع که در تیم المپیک بودم با مسائل مختلفی روبرو شدیم و در رده باشگاهی هم که این شرایط وجود داشت.

افاضلی در ارتباط با شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس دو قدم با قهرمانی فاصله دارد و مهمترین رقابت به کسب سهمیه آسیا و فرار چند تیم از سقوط مربوط می گردد. فاصله تیم ها به هم نزدیک است و شرایط خیلی سریع می تواند برای هر تیمی تغییر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 619

به "افاضلی: زمان از دست برود، هزار میلیارد هم به پارس جنوبی یاری نمی کند، پرسپولیس دو قدم با قهرمانی فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افاضلی: زمان از دست برود، هزار میلیارد هم به پارس جنوبی یاری نمی کند، پرسپولیس دو قدم با قهرمانی فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید