افسانه قهرمان کاتای بانوان شد

به گزارش مجله جام جهان، در سرانجام رقابت های کاتای انفرادی مرحله دوم انتخابی تیم ملی، مهسا افسانه مقام نخست را از آن خود کرد.

افسانه قهرمان کاتای بانوان شد

به گزارش خبرنگاران، پیکارهای مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته بانوان، از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن شهید کبکانیان تهران در حال برگزاری است که در بخش کاتای انفرادی، 6 کاتارو در پنج مرحله به اجرای کاتا پرداختند تا در نهایت نفرات اول تا هفتم این دوره از پیکارها برحسب امتیاز مشخص شوند.

در خاتمه جدال هفت کاتاروی راه یافته به مرحله دوم انتخابی تیم ملی، در نهایت مهسا افسانه، نگین باقری و فاطمه صادقی صندلی اول تا سوم را در بخش کاتای انفرادی تصاحب کردند.

در این پیکارها، مهسا افسانه با کسب 185 امتیاز، بعنوان نفر اول انتخاب شد. نگین باقری با کسب 182.5 امتیاز در رتبه بندی دوم شد و فاطمه صادقی 181.8 امتیاز گرفت و در صندلی سوم ایستاد.

الناز تقی پور با 178.3 امتیاز، شیرین گلستانیان با 174.9 امتیاز و غزل نادری با 174.2 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

مهسا افسانه مدال طلای سومین دوره رقابت های کشور های اسلامی اندونزی را در کارنامه دارد. اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی در باکوی آذربایجان و مسابقات قهرمانی آسیا در آستانا قزاقستان بر پا خواهد شد و نفرات برتر رقابت های امروز وارد اردوی تیم ملی خواهند شد.

پیکارهای کومیته و کاتای تیمی بانوان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 168

به "افسانه قهرمان کاتای بانوان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسانه قهرمان کاتای بانوان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید