این رفتارهای آقایان آتش به جان زنان می اندازد

به گزارش مجله جام جهان، داشتن ارتباط کلامی درست برای پیشرفت و موفقیت یک رابطه عاطفی لازم است.

این رفتارهای آقایان آتش به جان زنان می اندازد

برخی زوج های جوان مهارت صحبت کردن را ندارند و در برقرای ارتباط دچار مشکل می شوند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی می پردازیم.

رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

در ادامه به آنالیز مسائل اساسی که به رابطه عاشقانه زن و مرد صدمات جدی وارد می نماید، می پردازیم.

داشتن ابهام در صحبت از رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

این مردان کسانی هستند که وقتی از آن ها سوالی می پرسید، پاسخ درست و مشخصی نمی دهند و درواقع از هر چیزی که تعهد کلامی بدهد، بیزار هستند. چنین مردانی با ابهام صحبت می نمایند و رفتارهای غیرواقعی دارند. این رفتار برای زنان آزاردهنده است زیرا هیچگاه نمی توانند از افکار و احساسات مردان مطمئن باشند.

برترین راه چاره برای خروج از این بحران روراست بودن است. سعی کنید همسرتان را دشمن خود ندانید؛ بلکه به او به چشم همراه نگاه کنید تا در خصوص هر موضوعی به یک عقیده مشترک برسید.

مردانی که از بحث در خصوص مسائل اجتناب می نمایند

برخی از مردان دوست دارند صحبت کردن را به تأخیر بیاندازند و همیشه فرصتی برای فکر کردن درباره موضوع می خواهند. گاه ممکن است همسرشان را در جریان آخرین کارهای شان هم قرار ندهند. در چنین شرایطی زن ها سردرگم و بلاتکلیف می مانند؛ درنتیجه همیشه کلی مسائل حل نشده و رها شده میان شما باقی می ماند. برای گریز از این شرایط بهتر است وقتی همسرتان احتیاج دارد با شما در خصوص موضوعی صحبت کند، اجتناب نکنید و یا با حواله دادن به آینده او را در شرایطی بلاتکلیف قرار ندهید.

اگر در آن لحظه تمایلی به تبادل نظر ندارید، ابتدا به همسرتان توجه کنید و به احتیاج او پاسخ بدهید؛ سپس زمان مناسب و دقیقی را برای بحث کردن انتخاب کنید و در ارائه اطلاعات دست و دلباز باشید.

مردانی که ساکت و عبوس می شوند

برخی از آقایان وقتی همسرشان درباره احساساتش با او صحبت می نماید، می نشینند و خوب گوش می دهند؛ اما وقتی نظر آن ها را می پرسند، چیزی نگفته و انگار حرف همسر خود را اصلا نشنیده اند. در این صورت مردان به یک شبح تبدیل می شوند که گویی در زندگی حضور ندارند. این رفتار در آقایان ناشی از احساس نگرانی یا سردرگمی باشد؛ بنابراین نمی توانند در این لحظه صحبت نموده و سکوت را ترجیح می دهند. در این شرایط به جای سکوت کردن بگویید: حرف های تو را شنیدم. می خواهم چند لحظه درباره آن فکر کنم. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب محبت زیادی به همسر خطرناک است سر بزنید.

عدم مطرح کردن خواسته ها از رفتارهای اشتباه مردان در رابطه عاطفی

برخی از مردان می خواهند با زیرکی خواسته ها و احتیاجهای خود را از همسرشان پنهان نمایند و به صورت ناخودآگاه او را امتحان نمایند. شاید با خود بگویند اگر همسرم دوستم داشته باشد، به احتیاج من پی می برد. توجه داشته باشید که همسرتان قدرت خواندن فکر شما را ندارد؛ بنابراین شما ناامید می شوید و نتیجه می گیرید که او شخص مناسبی برای زندگی نیست.

مردانی که احساسات خود را سرکوب می نمایند

این مردان افرادی خودخور هستند که تا جای ممکن واکنش خاصی را نشان نمی دهند و ناگهان مانند یک کوره منفجر می شوند. این مردان اصرار دارند که حالشان خوب است؛ اما ناگهان در زمانی که انتظارش را ندارید، مانند یک آتشفشان فوران می نمایند. این مردان نمی دانند چگونه باید با اضطراب و تنش های خود مقابله نمایند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز اول صبح این کارها را انجام ندهید +ویدیورا بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1736

به "این رفتارهای آقایان آتش به جان زنان می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رفتارهای آقایان آتش به جان زنان می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید