تور چین: بیگانگان با توطئه چینی درصدد ایجاد تفرقه در صفوف امت اسلامی هستند

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش أنصارالله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تأکید کرد: ما امروز خود را برای انجام فعالیت های مربوط به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) آماده می کنیم.

تور چین: بیگانگان با توطئه چینی درصدد ایجاد تفرقه در صفوف امت اسلامی هستند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس این گزارش، رهبر جنبش أنصارالله یمن اضافه کرد: اینکه فعالیت های مربوط به گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) زود آغاز می گردد، یک نکته مثبت است. ملت یمن با توجه به برخورداری از هویت ایمانی همیشه به مناسبت های دینی توجه ویژه داشته است.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: گرامیداشت مناسبت های دینی در حقیقت خنثی کننده تحرکات دشمنان دنیا اسلام است. تجربه نشان داده است که گرامیداشت این مناسبت ها، تأثیرات مبارکی در پی داشته است. طبیعی است که جریان وهابیت برای کمرنگ کردن مناسبت های دینی کوشش کند.

الحوثی ادامه داد: ملت یمن با بینش عمیقی که دارد به مناسبت های دینی اهمیت می دهد. اهمیت بهره مندی از مناسبت های دینی در زندگی انسان بسیار مهم است. بزرگداشت مناسبت های دینی این اراده و انگیزه را به دنیا اسلام می دهد تا با چالش ها مقابله کند.

وی در ادامه سخنان خود هم توضیح داد: واقعیت این است که دشمنان دنیا اسلام هم اکنون تمام توان خود را بر روی ایجاد تفرقه و جدایی در میان امت اسلامی متمرکز ساخته است. نباید از این توطئه غافل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1371

به "تور چین: بیگانگان با توطئه چینی درصدد ایجاد تفرقه در صفوف امت اسلامی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: بیگانگان با توطئه چینی درصدد ایجاد تفرقه در صفوف امت اسلامی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید