تست هوش تصویری؛ سه اشتباه تصویر را در 20 ثانیه پیدا کنید

به گزارش مجله جام جهان، در این معمای تصویری شما یک خیابان معمولی را مشاهده می کنید، اما در این خیابان سه اشتباه وجود دارد که شما باید آن ها را پیدا کنید. البته از قلم نیاندازید این سه اشتباه را باید در عرض 20 ثانیه پیدا کنید تا بتوانید لقب یک فرد تیزبین را برای خود در نظر بگیرید.

تست هوش تصویری؛ سه اشتباه تصویر را در 20 ثانیه پیدا کنید

معما های تصویری یکی از مجذوب کننده ترین تست های هوش محسوب می شوند که هم تیزبینی و هم هوش شما را با هم درگیر می نماید. از جمله معما های تصویری مشهور، معما هایی است که شما باید اشتباهاتی را که در تصویر وجود دارد تشخیص دهید.

این اشتباهات در نگاه اول از دید ما پنهان هستند، اما افرادی که تیزبین هستند می توانند به سادگی آن ها را تشخیص دهند.پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و کوشش کنید در عرض 20 ثانیه سه اشتباه آن را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری

اگر هنوز نتوانسته اید اشتباهات تصویر را پیدا کنید نگران نشوید، ما پاسخ این معما را در تصویر زیر برای شما تعیین نموده ایم. برای مهارت پیدا کردن در این نوع معما ها می توانید به وسیله همین وب سایت خود را با معما های تصویری نو به چالش بکشید.

در تصویر بالا تعیین است که اتوبوس در ندارد، چراغ هدایت فاقد رنگ قرمز است و تاریخ تابلو عدد 32 ماه دسامبر را نشان می دهد که چنین تعداد روز در یک ماه وجود ندارد.

منبع: راهنماتو

منبع: فرادید
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1738

به "تست هوش تصویری؛ سه اشتباه تصویر را در 20 ثانیه پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست هوش تصویری؛ سه اشتباه تصویر را در 20 ثانیه پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید