جوکر 2 سال 2024 اکران می شود

به گزارش مجله جام جهان، جوکر 2 با عنوان جوکر: جنون مشترک پاییز سال 2024 اکران خواهد شد.

جوکر 2 سال 2024 اکران می شود

به گزارش مهر، در ادامه فیلم جوکر، در قسمت دوم شاهد بازگشت خواکین فینیکس در نقش دشمن بتمن خواهیم بود و این فیلم قرار است 4 اکتبر 2024 راهی سینما ها شود که دقیقا 5 سال پس از اکران فیلم نخست خواهد بود.

ادامه فیلم پرفروش جوکر که سال 2019 اکران شد فیلمی موزیکال خواهد بود برخلاف نسخه اصلی که درامی کاملا تاریک و تلخ بود و انتظار نمی رود کسی جز لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، همدست دلقکی که به شاهزاده جنایت بدل شد، در آن نقش آفرینی کند. این فیلم بار دیگر به کارگردانی تاد فیلیپس ساخته می شود.

جوکر قرار بود یک فیلم مستقل باشد، اما با وجود گرفتن امتیاز R این فیلم بیش از یک میلیارد دلار فروش کرد و یک اسکار هم برای فینیکس کسب کرد و همین موجب شد تا ساخت دنباله آن مورد توجه قرار بگیرد. فینیکس قرار است با دستمزدی 20 میلیون دلاری نقش قبلی خود را تکرار کند.

کمپانی برادران وارنر دیروز چهارشنبه پس از آن که گفت فیلم بت گرل را که با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده اکران نمی کند، تاریخ اکران جوکر 2 را گفت.

به نظر می رسد این کمپانی به جوکر 2 نیاز دارد تا ارتباطش را با تماشاگران این دسته فیلم ها حفظ کند. این در حالی است که جوخه خودکشی که سال 2021 هم زمان در سینما ها و اچ بی او مکس اکران شد شکست خورد.

با این حال برادران وارنر هنوز برنامه هایی برای فلش دارد که قرار است یک اقتباس 200 میلیون دلاری باشد که سال 2023 ساخته می شود.

تاد فیلیپس که در مجموع 11 نامزدی اسکار با فیلم جوکر به دست آورد، با اسکات سیلور فیلمنامه جوکر 2 را می نویسد.

ساخت فیلم نخست جوکر 62.5میلیون دلار هزینه داشت که بودجه ای کاملا محافظه کارانه برای اقتباس از کتاب های مصور محسوب می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1657

به "جوکر 2 سال 2024 اکران می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکر 2 سال 2024 اکران می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید