داعشی ها از ناصریه فرار کردند

به گزارش مجله جام جهان، فارس نوشت: ثائر البیاتیدبیرکل شورای عشائر عربی عراق درباره فرار 6 هزار داعشی از زندان مرکزی الناصریه در سایه تشدید ناآرامی های استان ذی قار هشدار داد.

داعشی ها از ناصریه فرار کردند

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومة گفت: تظاهرات های کنونی در استان ذی قار اگر مسالمت آمیز باشد، یک حق قانونی است و کسی به آن اعتراضی ندارد اما در این میان نگرانی هایی وجود دارد درباره این مسئله که برخی عناصر حاضر در صفوف معترضان، تلاش کنند وارد زندان الناصریه شوند و اعضای زندانی داعش را آزاد کنند.

البیاتی گفت: زندان مرکزی الناصریه، شش هزار زندانی داعش را در خود جای داده و در صورت وقوع یک رویداد غیرمنتظره، اوضاع امنیتی در هم می شکند و ما وارد یک سرازیری خطرناک می شویم که عواقب بدی خواهد داشت.

دبیرکل شورای عشائر عربی از عشائر اصیل جنوب عراق خواست که به این خطر توجه داشته باشند و کسانی که به دنبال تخریب عراق هستند را طرد کنند.

محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق، یکشنبه (دیروز اول دسامبر) کمیسیون امنیت و دفاع مجلس را مامور کرد برای بررسی تحولات جاری در استانهای ذی قار و نجف، به این استانها سفر کنند.

موج آشوب ها در استان های نجف و ذی قار، طی یک هفته گذشته، تشدید شده است و استعفای نخست وزیر نیز تاکنون نتوانسته، آن را آرام کند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 155

به "داعشی ها از ناصریه فرار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داعشی ها از ناصریه فرار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید