کنایه مورینیو به رئالی ها و انتقادش از داور بابت عدم استفاده از VAR

به گزارش مجله جام جهان، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام ضمن تمجید از بال ولزی اش به رئالی ها بابت از دست دادن این بازیکن و عدم استفاده درست از او کنایه زد.

کنایه مورینیو به رئالی ها و انتقادش از داور بابت عدم استفاده از VAR

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در پی فزونی 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه برایتون در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، در تمجید از زننده گل فزونی تیمش در این ملاقات و در کنایه به رئالی ها گفت: برای بیل مسرور هستم، چون او شایسته این گل بود. اگر پنج دقیقه وقت داشته باشم به سایت باشگاه رئال مادرید خواهم رفت تا ببینیم آنها در این باره چه می گویند. گرث می داند که ما به او اهمیت می دهیم و می دانیم که او هم به ما، تیم و باشگاه اهمیت می دهد. بیل کاملاً آماده است، او آرامش خاطر بالایی دارد، بسیار باهوش است و حس خیلی خوبی هم دارد.

وی اضافه کرد: بیل پیش از این احساس بدی داشت، چون فرایند تمرینات سخت و بدنش کمی ناآماده بود اما ما روی هم رفته چیزی که احتیاج داشت را به او دادیم. برای گرث مسرورم که در این بازی گل فزونی ما را به ثمر رساند. یک هفته پیش بود که گفتم گرث در حال پیشرفت است اما هنوز آماده 90 دقیقه بازی در لیگ برتر نیست، از این رو ما با استفاده از گرث در بازی های لیگ اروپا برای تکمیل فرایند تمرینات او استفاده خواهیم کرد.

آقای خاص همچنین درباره خطایی که پیش از به ثمر رسیدن گل برایتون روی هوژبرگ صورت گرفت اما داور اعتقادی به بازبینی صحنه با یاری داور ویدئویی (VAR) نداشت، گفت: VAR یک چیز است، داور که شانس استفاده از این فناوری را دارد هم چیز دیگری است. در فوتبال هر کسی اشتباه می نماید. بازیکنان، مربیان و داوران همگی ممکن است اشتباه نمایند. از دید همه ما تنها یک نفر است که می تواند اشتباهش را درست کند و آن داور است.

مورینیو در تکمیل صحبت هایش گفت: اگر من اشتباه کنم، تیمم بازی را می بازد. اگر بازیکنانم اشتباه نمایند، آنها کارت خواهند گرفت و حتی ممکن است بازی بعدی تیم شان را از دست بدهند. داور اما می تواند اشتباهش را درست کند. حالا باید داور بازی شرح دهد که چرا در آن صحنه از VAR استفاده نکرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 835

به "کنایه مورینیو به رئالی ها و انتقادش از داور بابت عدم استفاده از VAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه مورینیو به رئالی ها و انتقادش از داور بابت عدم استفاده از VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید