4 کتاب آموزش زبان که حتما باید بشناسید

به گزارش مجله جام جهان، در این مطلب معرفی کتاب شما را با 4 کتاب آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته آشنا می کنیم که می توانند به همه در یادگیری زبان یاری نمایند.

4 کتاب آموزش زبان که حتما باید بشناسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

در دنیای امروز دانستن زبان انگلیسی جزو ملزومات شده است. فیلم یا سریال خارجی می بینید، در اینترنت می گشت یا به کشورهای خارجی سفر می کنید؛ در هر حال زبان انگلیسی حتما به کارتان خواهد آمد. این 4 کتاب آموزش زبان انگلیسی به شما یاری می نماید با سرعت بیشتری در یادگیری زبان پیشرفت کنید.

کتاب داستان های کوتاه الهام بخش انگلیسی اثر محمدرضا کاملی 2 جلدی

هیچ چیز به اندازه دیدن فیلم و خواندن داستان و مقاله نمی تواند زبان انگلیسی شما را تقویت کند. البته که خواندن یک کتاب سنگین به زبان انگلیسی برای کسانی که زبان شان در حد متوسط است دافعه ایجاد می نماید. بهترین راه برای تقویت زبان انگلیسی خواندن داستان های ساده روزمره است شبیه داستان هایی که محمدرضا کاملی در کتاب دو جلدی اش انتخاب نموده تا زبان آموزان با اصطلاحات انگلیسی و کلمات بیشتری آشنا شوند.

کتاب داستان های کوتاه الهام بخش انگلیسی شامل 40 داستان است. بعضی از این چهل داستان خیلی ساده هستند و بعضی دیگر دایره لغات شما را به طرز قابل توجهی گسترش می دهد اما خوبی شان این است که متوجه اصل قصه می شوید و به همین دلیل خواندن کتاب برایتان شیرین خواهد بود. نکته دیگر اینکه داستان های انتخاب شده همگی شان دارای نکات اخلاقی هستند و خواندن شان از جهات دیگر هم مفید است. نکته مثبت دیگر اینکه ترجمه فارسی قصه ها هم در کتاب ها موجود است و معانی بعضی از لغات و اصطلاحات هم آخر هر داستان ذکر شده در نتیجه خیلی راحت و حتی بدون مراجعه به فرهنگ لغات می توانید معنای کلماتی را که نمی دانید پیدا کنید.

کتاب آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ اثر Joan Saslow به همراه لوح فشرده

کتاب آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ حاوی یکی از جدیدترین متدهای آموزش زبان انگلیسی است که در آکادمی های معتبر هم تدریس می گردد. این متد با دربرگیری مهارت های چندگانه کاری می نماید که انگلیسی را دیگر از یاد نبرید. تمرین های متعددی هم در اختیارتان می گذارد. متد آموزشی تاپ ناچ کاملا سیستماتیک است و خودتان هم می توانید فراگیری زبان انگلیسی را با استفاده از کتاب و سی دی های آموزشی اش آغاز کنید. هدف ها و دستاوردهای هر درس تعیین شده.

کتاب های تاپ ناچ با این هدف طراحی شده اند که دانش آموزان بتوانند به زبان انگلیسی با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. آنها را قادر می سازد که در موقعیت های سفر، تجاری و ارتباطات روزمره اجتماعی بتوانند گلیم شان را از آب بیرون بکشند.

کتاب تاپ ناچ در شش سطح طراحی شده است. با خواندن کتاب های تاپ ناچ برای امتحانات بین المللی از جمله آیلتس و تافل هم آماده می شوید. انتشارات کتاب های تاپ ناچ لانگ من است. تاپ ناچ در اولین سال انتشارش که 2006 بود توانست جایزه بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی را کسب کند.

کتاب 4000 واژه ضروری زبان انگلیسی اثر دکتر دلگشایی

انتشارات دنیا رایانه کتابی با حجم مناسب روی ورق های گلاسه منتشر نموده که خواندنش برای آنهایی که می خواهند برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده شوند بسیار مفید است. یکی از مهم ترین نکات در یادگیری زبان وسعت بخشیدن به دایره واژگان است.

با این کتاب نه تنها با چهار هزار لغت مهم و کاربردی زبان انگلیسی و ترجمه شان آشنا می شوید که تلفظ دقیق هر کدام هم ذکر شده است. به علاوه برای هر کلمه مثال کاربردی هم ذکر شده که دقیقا بدانید از آن کلمه در چه موقعیتی می گردد استفاده کرد. نویسنده کتاب دکتر دلگشایی خودش استاد دانشگاه است و این کتاب چه برای مکالمه روزمره و چه آماده شدن برای امتحانات زبان توصیه می گردد.

کتاب دیکشنری فارسی به انگلیسی اثر دکتر آریان پور یک جلدی

هر چند این روزها بیشتر مردم از دیکشنری های آنلاین استفاده می نمایند اما داشتن یک فرهنگ لغت چاپی در کتابخانه هر خانه ای هنوز هم از ضروریات است.

فرهنگ آریان پور نام سلسله فرهنگ های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی است که در حجم های گوناگون منتشر شده اند. این فرهنگ ها توسط عباس آریان پور کاشانی و منوچهر آریان پور کاشانی تالیف و اولین بار توسط انتشارات امیرکبیر در سال 1353 خورشیدی منتشر شده اند.

کتابی که به شما توصیه می کنیم دیکشنری فارسی به انگلیسی است که برای استفاده به خصوص در مکالمات روزمره کاربرد بیشتری دارد.. در دیکشنری تک جلدی آریانپور بیش از 30 هزار کلمه فارسی به همراه ترجمه ی انگلیسی شان موجود است. علاوه بر معنی شیوه تلفظ و گاهی حتی مشتقات کلمات هم در این فرهنگ آورده شده است. به علاوه معنای دیگر کلمات در فارسی هم ذیل آن ها آورده شده است. می گویند آریان پورها برای تالیف فرهنگ شان از ده مرجع دیکشنری مرجع و حدود 40 دیکشنری برای کلمات تخصصی استفاده نموده اند.

این یکی از بی غلط ترین و کاربردی ترین فرهنگ های لغت در بازار است که علاوه بر معانی کلمات در پیوست های آن نکات دستور زبانی هم ذکر شده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 548

به "4 کتاب آموزش زبان که حتما باید بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کتاب آموزش زبان که حتما باید بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید