شروع دوران طلایی بوگاتی شیرون با طرح های دستی روی بدنه

به گزارش مجله جام جهان، دارندگان بوگاتی می توانند خودرو های خود را به دلخواه خود به وسیله Bugatti Sur Mesure سفارشی سازی نمایند. برنامه ای که از امکانات تقریباً بی نهایت برای سفارشی سازی برخوردار است. اما یک مشتری، این ادعا را با بوگاتی زیبای خود، یعنی شیرون سوپر اسپرت عصر طلایی، به اوج رساند.

شروع دوران طلایی بوگاتی شیرون با طرح های دستی روی بدنه

به گزارش خبرآنلاین، به سفارش یک کلکسیونر ناشناس بوگاتی، با قدردانی عمیق از بیش از 100 سال سابقه این خودروساز، ماشین دوران طلایی با 400 ساعت زمان اختصاص داده شده به آثار هنری که در دو طرف خودرو می بینید، و در مجموع دو سال زمان، ساخته شد.

این طرح، دارای شکل های پیچیده ای است که با دست طراحی شده اند و طراحان مستقیماً با اتوماتیک های مخصوص روی بدنه کشیده اند! بوگاتی می گوید که این پروژه، یکی از چالش برانگیزترین پروژه های سفارشی است که این شرکت تا به حال انجام داده است.

بوگاتی می گوید: از ابتدا برای ما کاملاً واضح بود که تنها در صورتی می توانیم به پایانی ارزشمند برای این پروژه دست یابیم، که واقعاً از اتوماتیک هایی استفاده کنیم که برای طراحی روی کاغذ استفاده می کنیم؛ هر چیز دیگری باعث می گردد چیزی ضعیف به نظر برسد.

سمت سرنشین شاگرد، 26 طرح منحصر به فرد را با نماد هایی مانند Type 41 Royale و Type 57 SC Atlantic نشان می دهد، در حالی که سمت راننده دارای 19 طرح است که تاریخچه بوگاتی را از سال 1987 ترسیم می نماید.

این قسمت شامل اشکال مدرنی مانند EB 110، ویرون، و شیرون و بعلاوه موتور نمادین W 16 است. قسمت جلویی خودرو، رنگ مشکی Nocturne به کار رفته و در ادامه با رنگ طلایی Dore نو ترکیب می گردد که از ستون A تا قسمت پشتی خودرو امتداد می یابد.

آثار هنری پیچیده به داخل کابین نیز کشیده شده است. هر پانل درب با سه نماد بوگاتی تزئین شده است. در یک طرف EB 110، ویرون و شیرون و در طرف دیگر، Type 35، Type 57 SC Atlantic و Type 41 Royale نقاشی شده است.

در جا های دیگر، دوخت ظریف دوران طلایی و یک دست نوشته یک از یک وجود دارد.

قیمت؟ مهم نیست! این شیرون سوپر اسپرت منحصر به فرد دیگر تکرار نخواهد شد. اما با توجه به بعضی از هزینه های سایر بوگاتی ها، ما انتظار داریم که این پروژه چند میلیون دلار هزینه برده باشد. این خودرو قبل از رفتن به گاراژ یکی از کلکسیونر های بسیار ثروتمند، در هفته اتومبیل مونتری به نمایش گذاشته می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1823

به "شروع دوران طلایی بوگاتی شیرون با طرح های دستی روی بدنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوران طلایی بوگاتی شیرون با طرح های دستی روی بدنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید