اجازه بدرفتاری با سربازان را نمیدهیم، موضوع سرباز بابلی در دست بررسی است

به گزارش مجله جام جهان، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل با اعلام اینکه این اداره در خصوص نحوه بکارگیری و چگونگی رفتار با کارکنان وظیفه بسیار حساس است گفت: با هرگونه بدرفتاری، برخورد ناشایست و خلاف مقررات برخورد می شود.

اجازه بدرفتاری با سربازان را نمیدهیم، موضوع سرباز بابلی در دست بررسی است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح در گفتگویی در خصوص چگونگی رفتار سازمان ها، نهاد ها و دستگاه های دولتی با کارکنان گفت: اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح در خصوص نحوه بکارگیری و چگونگی رفتار با سربازان بسیار حساس بوده و با هرگونه بدرفتاری احتمالی با سربازان، برخورد می کند.

وی گفت: اداره های بازرسی و حفاظت در پادگان ها و مراکز آموزشی و دستگاه های مرتبط آماده انعکاس گزارش های سربازان در موارد مختلف بوده و اگر محرز شود فردی با سربازی برخورد ناشایست و خلاف مقررات داشته باشد حتماً برخورد می کنیم.

امیر دریادار دوم رحیمی پورگفت: با پیگیری ها و دستورالعمل های ابلاغی تا به امروز تخلفات و رفتار های نامناسب را بسیار کم شاهد بوده و مشکل خاصی نداشته ایم.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل در پاسخ به دیگرپرسش فارس درخصوص موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی گفت:موضوع بابل در دست پیگیری است و اگر محرز شود خطایی اجرا شده است با فرد خاطی برخورد می شود.

گفتنی است اخباری مبنی بر برخورد فیزیکی و بدرفتاری با یک سرباز امریه در یکی از دستگاه های دولتی در فضای مجازی در حال انتشار است.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 917

به "اجازه بدرفتاری با سربازان را نمیدهیم، موضوع سرباز بابلی در دست بررسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه بدرفتاری با سربازان را نمیدهیم، موضوع سرباز بابلی در دست بررسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید