احتمال اهدای جام قهرمانی به لیورپول در صورت لغو لیگ انگلیس

به گزارش مجله جام جهان، بعضی منابع خبر داده اند که محتمل است در صورت تعطیلی کامل رقابت های لیگ برتر انگلیس، جام قهرمانی به صدرنشین فعلی آن یعنی باشگاه لیورپول اهدا گردد.

احتمال اهدای جام قهرمانی به لیورپول در صورت لغو لیگ انگلیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تمامی رقابت های فوتبال انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا تا سه هفته آینده تعطیل شده و محتمل است که در صورت صلاحدید مسئولین این مدت تا زمان بیشتری نیز تمدید گردد. هیچ قانونی وجود ندارد که نشان دهد در صورت تعطیلی زودرس رقابت های فصل 20 - 2019 چه تصمیمی باید گرفته گردد و همین سردرگمی هایی را ایجاد نموده است. لیورپول بیشتر از هر باشگاه دیگری در این میان ضربه می خورد چرا که پس از 30 سال انتظار در حال کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها بود. اما روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که بعضی منابع به آن ها خبر داده اند که محتمل است در صورت تعطیلی بازی ها، جام قهرمانی به شاگردان یورگن کلوپ برسد.

آن ها این فصل تنها 5 امتیاز از دست داده اند و بسیار بعید به نظر می رسید که تیم دیگری در هفته های آینده بتواند مانع قهرمانی آن ها در لیگ برتر انگلیس گردد. کلوپ پیش از این گفته بود که این روز ها فوتبال هیچ اهمیتی ندارد و تنها کار مهم مواظبت از همه افراد جامعه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 394

به "احتمال اهدای جام قهرمانی به لیورپول در صورت لغو لیگ انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اهدای جام قهرمانی به لیورپول در صورت لغو لیگ انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید