احتمال لغو مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا

به گزارش مجله جام جهان، احتمال برگزار نشدن مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی دنیا در نانجینگ چین قوت گرفت.

احتمال لغو مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در چین، میزبانی های این کشور آسیایی در رشته های مختلف ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

طی روزهای اخیر اعلام شد که رقابت های بوکس انتخابی المپیک و همچنین مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که قرار بود در چین برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا قرار بود در شهر هانگژو در 600 کیلومتری ووهان، محل اصلی شیوع این ویروش برگزار گردد، اما مسئولان کنفدراسیون دوومیدانی آسیا تصمیم به لغو آن گرفتند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که شهر نانجینگ اواخر اسفند ماه میزبان مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی دنیا است و این احتمال وجود دارد که تاریخ مسابقات تغییر نموده یا میزبانی به کشور دیگری داده گردد.

مسئولان فدراسیون دنیای دوومیدانی اعلام کردند که در حال گفت وگو با سازمان بهداشت دنیای و دیگر سازمان های مرتبط به این موضوع هستند و شرایط را به دقت زیر نظر دارند، اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است. آنها همچنین شرایط میزبان در آماده سازی موردنظر را نیز در نظر دارند.

شهر نانجینگ در فاصله 450 کیلومتری با شهر ووهان واقع شده است و مسئولان امیدوارند که اوضاع تا زمان برگزاری مسابقات کنترل گردد، اما گسترش ویروس کرونا و ابتلای 2 هزار نفر به آن و مرگ 58 نفر باعث ایجاد نگرانی در برگزاری این رویداد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 312

به "احتمال لغو مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید