امیدواری آزادکاران روسیه به حضور در جام جهانی صربستان

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه اتحادیه جهانی کشتی با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا تصمیم به لغو رقابت های جهانی 2020 صربستان گرفت، قرار شد تا مسابقاتی در قالب جام جهانی و بصورت انفرادی در همان تاریخ به میزبانی بلگراد صربستان برگزار گردد. البته تیم های آمریکا، ژاپن، کانادا، قزاقستان، کوبا از همان ابتدا با انصراف از حضور در هرگونه مسابقات در این مقطع زمانی، تکلیف خود را روشن کردند، اما روس ها همچنان اصرار زیادی بر حضور در این مسابقات دارند.

امیدواری آزادکاران روسیه به حضور در جام جهانی صربستان

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به همین دلیل جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در مصاحبه با یک سایت روسی اعلام نمود هر چند رقابت های دنیای تغییر شکل و فرم در برگزاری داده اما برای کشتی گیران ما تا قبل از حضور در المپیک، هر استارتی در مصاف با حریفان، مهم و سازنده است

وی در درباره نحوه آماده شدن تیم جهت شرکت در رقابت های جام دنیای 2020 صربستان گفت: ما به تازگی یک اردوی تمرینی را با این فکر که مسابقات قهرمانی دنیا برگزار می گردد به خاتمه رساندیم. در همان زمان فهمیدیم که بسیاری از کشورها در حال انصراف هستند و شرایط طوری شد که به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا رقابت های دنیای لغو و مسابقات جام دنیای جایگزین شد. با این اوصاف به دلیل اینکه امروز مسابقات زیادی در تقویم وجود ندارد و هر آغازی قبل از بازی های المپیک مهم است، برای جام دنیای آماده می شویم.

وی توضیح داد: اگر کمی به قبل برگردیم، خوش شانس بودیم چون توانستیم رقابت های قهرمانی روسیه را برگزار کنیم. ما توانستیم آمادگی همه کشتی گیرانمان را ارزیابی کنیم و خوشحالم که همه آمدند و جنگیدند. هر چند مدتی زیادی از مسابقات دور بودند و فرم ایده آل نداشتند، حتی عبدالرشید سعداله یف کاپیتان تیم ما هم اصلاً شبیه روزهای همیشگی خودش نبود. این واقعیتی است که کرونا همه را تحت تأثیر قرار داده، اما واقعیت این است که آغاز کار لازم و مهم است. حالا که رقابتهای دنیای برگزار نمی گردد، مسابقات جام دنیای می تواند به عنوان نقطه آغاز برای ما بسیار مهم باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه اعلام نمود: ما به غیر از اردویی که تازه آغاز کردیم، یک مرحله اردوی آماده سازی دیگر را پیش رو داریم و با توجه به شرایط کشتی گیران و عناوین آنها در رقابت های قهرمانی روسیه ظرف چند هفته دیگر ترکیب تیم را برای حضور در جام دنیای صربستان اعلام خواهیم کرد.

رقابت های دنیای کشتی بزرگسالان در سال 2020 که قرار بود روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار گردد با تصمیم اتحادیه دنیای کشتی لغو و مسابقات دیگری تحت عنوان جام دنیای جایگزین آن شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 861

به "امیدواری آزادکاران روسیه به حضور در جام جهانی صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری آزادکاران روسیه به حضور در جام جهانی صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید