اوقاتی خوش در زیباترین کافه های کوالالامپور

به گزارش مجله جام جهان، در شهر کوالالامپور علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری فراوان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی می توانید به کافه گردی در قسمت های مختلف شهر بپردازید. کافه های کوالالامپور برترین مقصد برای امتحان کردن انواع نوشیدنی های گورا و متفاوت و خوردن دسر و غذاهای مالایی است. به همین علت در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به معرفی برترین کافه های شهر کوالالامپور بپردازیم.

اوقاتی خوش در زیباترین کافه های کوالالامپور

کافه وی.سی.آر - VSR Coffee

در کافه وی .سی .آر که دو طبقه دارد و دارای طراحی متفاوت و خاص که شبیه به خانه شیشه ای با سقف های شیشه ای است، می توانید انواع نوشیدنی و پنکیک های خوشمزه را امتحان کنید. این کافه دارای منو متنوع و فصلی است و می توانید سس موچا با حجم زیاد، تمشک تازه، بستنی اسپرسو و نان تست فرانسوی را امتحان کنید و در روزهای کریسمس از لیست غذاهای کوتاه مدت که مخصوص کریسمس است غذاهای خوشمزه سفارش دهید.

کافه آنتی پودین - Antipodean Coffee

یکی از کافه های کوالالامپور که خارج از منطقه توریستی قرار گرفته است و با صبحانه های خوشمزه، دسرهای لذیذ، انواع نوشیدنی و غذاهای مدیترانه ای و عربی از مشتریان پذیرایی می نماید کافه آنتی پودین است. این کافه دارای فضایی رنگارنگ با دیوارهای قرمز و مبلمان مشکی شبیه به کافه های اسپانیایی است. این کافه در منطقه بنگسر و نزدیک KL Sentral قرار گرفته است و با سوار شدن به قطار ال آر تی (LRT) می توانید به این کافه بروید.

کافه اکمی - Acme Coffee

یکی از کافه های محبوب کوالالامپور که فضایی زیبا و دنج دارد و در نزدیکی KLCC واقع شده کافه اکمی است. این کافه یکی از برترین مکان ها برای علاقه مندان به قهوه است و علاوه بر ارائه قهوه های معروف می توانید از نوشیدنی ها و آبمیوه های گوارا در کنار خوردن صبحانه، ناهار، عصرانه و انواع دسر در محیطی دنج و صمیمی لذت ببرید.

کافه اکمی در خیابان تروئیکا و نزدیک کی ال سی سی واقع شده و همه روزه در وعده صبحانه، ناهار و عصرانه میزبان مشتریان است.

کافه اوربین اونیو کی - Urbean Avenue K

یکی دیگر از کافه های کوالالامپور که به داشتن قهوه های برزیلی، هندی و پرویی درجه یک و منو متنوع معروف است، کافه اوربین اونیو کی است. در این کافه می توانید از نوشیدن قهوه در فضایی دنج و راحت لذت ببرید و انواع سالاد، دسر، ساندویچ و سوپ خوشمزه را در این کافه سفارش دهید. کافه اوربین اونیو کی در خیابان تروئیکا و روبه رو KLCC قرار گرفته است.

کافه د لایبرری - The Library Coffee

یکی دیگر از کافه های دنج و راحت کوالالامپور که علاوه بر کافه دارای یک کتابخانه بزرگ است و می توانید هنگام نوشیدن قهوه مورد علاقه مشغول کتاب خواندن یا کار کردن شوید کافه د لایبرری است. این کافه زنجیره ای از جمله کافه های بین المللی است که با داشتن طراحی زیبا و صندلی های راحت و لپ تاپ هایی که روی میزها قرار دارند و با امکان استفاده رایگان از اینترنت، محیطی مناسب برای کار کردن و سفارش انواع نوشیدنی های معروف مثل آیس کافی، اسپرسو و موکا است.

کافه اولد تاون وایت - Old Town White Coffee

یکی دیگر از کافه های زنجیره ای کوالالامپور که در بین مردم محلی و گردشگران معروفیت دارد کافه اولد تاون وایت است. این کافه به داشتن قهوه های خوش طعم معروفیت دارد و به صورت 24 ساعته میزبان مشتریان است. کافه اولد تاون وایت روبه رو KL Sentral و نزدیک هتل های مقرون به صرفه شهر قرار گرفته است و به علت عرضه انواع نوشیدنی و غذاهای مالایی، اینترنت رایگان و قیمت مناسب در بین گردشگران و کوله گرها معروف است.

کافه ویلرز - Villiers Coffee

کـافه ویلرز از دیگر کافه های مجذوب کننده کوالالامپور است که فضا زیبا و محیطی آرام و دنج دارد. در این کافه که از طریق دوچرخه تزیین شده و در بین گردشگران معروف است می توانید انواع نوشیدنی گرم و سرد و کیک هتی خوشمزه را میل کنید.

کافه ویلرز در منطقه پنانگ واقع شده و همه روزه از ساعت 10 صبح میزبان مشتریان است و روزهای دوشنبه شلوغ ترین روز کافه است.

کافه پلن بی - Plan B Coffee

کـافه پلن بی یکی از دیگر کافه های کوالالامپور است که به علت داشتن فضا خلاقانه و هنری که دارد در بین مردم محلی و گردشگران معروف است. در این کافه می توانید انواع قهوه های گرم و سرد، انواع چای و غذاهای مالایی را در فضایی دنج و محبت آمیز سفارش دهید و از خواندن کتاب در محیطی هنری لذت ببرید. کافه پلن بی در منطقه بوکیت بینتانگ و در مرکز خرید مید ولی مگامال که بزرگترین مرکز خرید مالزی است قرار گرفته است.

فود استور چوچا - Chocha Foodstore

اگر به خوردن غذاهای چینی در یک کافه سنتی علاقه دارید کافه فود استور چوچا برترین گزینه است. در این کافه که دارای فضای باز و سرپوشیده با نیمکت های چوبی است می توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم و غذاهای چینی و مالایی را در محیطی دنج با طراحی روستایی سفارش دهید. فود استور چوچا در محله چینی ها کوالالامپور واقع شده و پیدا کردن آن کار آسانی نیست و بهتر است برای رفتن به آنجا از مردم محلی در محله چینی ها یاری بگیرید.

کافه مرچنتز لین - Merchants Lane

کافه مرچنتز لین یکی از پرطرفدار ترین کافه های کوالالامپور است که به علت طراحی زیبا، منو متنوع و فضا وسیعی که دارد معروف است. در این کافه علاوه بر خوردن انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه می توانید عکس های زیبایی در فضا داخلی کافه که دارای طراحی دنج و متفاوتی است بگیرید. کافه مرچنتز لین در خیابان پتالینگ و در محله چینی ها قرار گرفته است.

کافه رستوران گود بچ - Good Bach Coffee

یکی دیگر از کافه های معروف کوالالامپور که محیطی دنج و زیبا دارد، کافه رستوران گود بچ است. در این کافه رستوران می توانید از خوردن انواع نوشیدنی، سالاد، اسنک و انواع غذاهای مالایی پر ادویه با کیفیت که به روش غربی طبخ می شوند لذت ببرید.

کافه گود بچ در منطقه پتالینگ جایا قرار گرفته است و روزهای سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11 صبح تا 12 شب، آدینه ها از ساعت 11 صبح تا 1 شب، شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 1 شب و یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

کافه رستوران نامو - Namo Coffee

از دیگر کافه های پرطرفدار کوالالامپور کافه رستوران نامو است. این کافه به داشتن منو مجذوب کننده و متنوع معروف است و در آن می توانید انواع غذاهای باکیفیت مثل بینگسو های کارامل دار نمکی، کیک های برنجی حجیم، ذرت، سس کاراملی، ساندویچ های برنج معرکه، برنج ژاپنی و مرغ همراه با گوشت گاو را در محیطی زیبا و دنج میل کنید.

حرف آخر

کافه های کوالالامپور از جمله برترین مقاصد سفر برای آشنایی با ذائقه غذایی مردم مالزی و دیدن سبک معماری سنتی این کشور و آشنایی بیشتر با اهالی کوالالامپور به واسطه هم صحبتی با مردم محلی است. به همین علت در این مطلب سعی کردیم تا چند مورد از برترین کافه های شهر را معرفی کنیم تا در سفر به کوالالامپور کافه گردی مجذوب کنندهی را تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1864

به "اوقاتی خوش در زیباترین کافه های کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوقاتی خوش در زیباترین کافه های کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید