اینفانتینو: آمادگی قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 خارق العاده است

به گزارش مجله جام جهان، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) بار دیگر آمادگی قطر برای جام جهانی 2022 را ستود و از یک جام جهانی استثنایی سخن به میان آورد.

اینفانتینو: آمادگی قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 خارق العاده است

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا و الوطن، جام جهانی 2022 به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

قطر به خوبی خود را آماده میزبانی از این رقابت عظیم نموده است و همه شرایط میزبانی را به خوبی فراهم نموده است.

اینفانتینو گفت: اقدامات قطر برای میزبانی باعث شده است تا من راحت بخوابم و هیچ نگرانی نداشته باشم. دوحه امکانات بسیار خوبی دارد و می تواند سالانه میزبانی عظیم ترین رقابت های ورزشی باشد.آمادگی قطر برای میزبانی جام جهانی معجزه نیست بلکه نشان از حرفه ای گری بالای این کشور و برنامه ریزی دقیق آنها می دهد.

رئیس فیفا ادامه داد: استادیوم های جام جهانی هر کدام زیباتر از دیگری هستند. جام جهانی قطر بهترین در تاریخ خواهد شد. زمان برگزاری بازی ها آنگونه خواهد بود که بازیکنان و تیم ها دوست دارند. همه چیز به خوبی پیش می رود. امیدوارم که همه مسائل حل گردد و تماشاگران خود را از همه جا به قطر رسانند تا شاهد این رقابت عظیم باشند.

اینفانتینو ادامه داد: من احساس بسیار خوبی از حضور در قطر و دیدن این استادیوم های خاص دارم. همه چیز خوب است. وقتی این همه آمادگی را آن هم باوجود دو سال دیگر تا شروع جام جهانی می بینم احساس می کنم که جادو اتفاق افتاده است. قطری ها حتی حقوق کارگران را هم افزایش داده اند و این نشان می دهد که آنها به همه جزئیات اهمیت می دهند. طرفداران می توانند با یک دوچرخه در روز چهار بازی را در قطر تماشا کند. مترو هم طبق آخرین استانداردها ساخته می گردد و همه چیز بسیار خوب و خاص است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 823

به "اینفانتینو: آمادگی قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 خارق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفانتینو: آمادگی قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 خارق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید