مسئولان قطری برای عاشقان فوتبال پارک میسازند (تور ارزان قطر)

به گزارش مجله جام جهان، مسئولان برگزاری رقابت های جام جهانی قطر پارک هایی را برای علاقمندان به فوتبال و فرهنگ کشور های حاضر در این مسابقات خواهند ساخت.

مسئولان قطری برای عاشقان فوتبال پارک میسازند (تور ارزان قطر)

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به نقل از تایمز، پارک البیدا در دوحه طی 29 روزی که جام دنیای 2022 قطر برگزار می گردد، میزبان هواداران زیادی خواهد بود. هواداران می توانند شور و شوق خود را برای فوتبال در فضایی به اشتراک بگذارند و از موسیقی و فرهنگ محلی و غذاهای بومی هر منطقه از دنیا لذت ببرند.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در این باره گفت: فستیوال هواداران فرصتی عالی برای دوست داران فوتبالی همه کشور هاست تا فراتر از ورزشگاه ها گرد هم آیند و هر بازی فوتبال را به شیوه ای منحصر به فرد و تازه تجربه نمایند. ما در خصوص این موضوع و حضور هزاران طرفدار علاقه مند در جام دنیای در 2022 هیجان زده هستیم.

در دوحه، هواداران می توانند از پخش زنده همه مسابقات در صفحه نمایش های غول پیکر لذت ببرند. کنسرت های برترین نوازندگان محلی و بین المللی و یک منطقه غذاخوری برای کشف غذاهای محلی و بین المللی از دیگر امکانات این پارک ها خواهد بود.

بعلاوه مسابقات فوتبال خاطره انگیز و بازی های رایانه ای برای هواداران در هر سنی، همراه با تبلیغات خلاقانه از سوی حامیان اقتصادی مسابقات برگزار خواهد شد.

حسن الثوادی دبیرکل کمیته عالی جام دنیای 2022 در این باره گفت: جشنواره هواداران در دوحه کانون اصلی جام دنیای خواهد بود چرا که اولین جام دنیای است که در خاورمیانه و دنیای عرب برگزار می گردد. ما با آغوش باز از آنها استقبال خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر استقبال از دنیا هستیم.

این جشنواره که قبلاً به عنوان فستیوال هواداران فیفا شناخته می شد، از سال 2006 آلمان برگزار شده است.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1684

به "مسئولان قطری برای عاشقان فوتبال پارک میسازند (تور ارزان قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان قطری برای عاشقان فوتبال پارک میسازند (تور ارزان قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید