بازداشت عکاس بین المللی توسط نیروهای امنیتی بحرین

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران: منابع خبری محلی در بحرین اعلام کردند که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با یورش به منزل مسکونی عکاس بحرینی برنده 119 جایزه جهانی وی را بازداشت کردند.

بازداشت عکاس بین المللی توسط نیروهای امنیتی بحرین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از لؤلؤه، منابع خبری محلی گفتند که نیروهای امنیتی هنگام یورش به منزل این عکاس برادر وی در مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از بازداشت آنان به محل کار وی رفته و کلیه تجهیزات شخصی از جمله دوربین و رایانه وی را نیز مصادره کردند.

سید احمد الموسوی از عکاسان بین المللی بحرینی است که تنها در سال 2013 پیروز شده بود تا 119 جایزه جهانی را در زمینه حرفه ای خود کسب کند.

لازم به ذکر است که پس از آغاز انقلاب بحرین در سال 2011 رژیم آل خلیفه به شدت با خبرنگاران مبارزه کرده است، این رژیم در برخی موارد با استفاده از گلوله های گاز اشک آور به صورت مستقیم به سوی خبرنگاران شلیک کرده است و در برخی موارد دیگر مانع ورود خبرنگاران خارجی به این کشور شده است.

مرکز حقوق بشر بحرین چندی پیش طی بیانیه ای گفت که رژیم آل خلیفه گمان می کند با این شیوه می تواند حقیقت را از چشمان سازمان های بین المللی و ناظران که با چشم خود جنایت های آنان را می بینند، دور کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 508

به "بازداشت عکاس بین المللی توسط نیروهای امنیتی بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت عکاس بین المللی توسط نیروهای امنیتی بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید