بهترین مناطق خرید باغ ویلا در اطراف تهران

به گزارش مجله جام جهان، امروزه زندگی در کلان شهر تهران برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. زیرا ترافیک، شلوغی، آلودگی هوا و آلودگی صوتی مشکلاتی جدی هستند. بیشتر مردم دوست دارند در تعطیلات از تهران دور شوند و به جایی که شلوغی و هیاهو در آن وجود ندارد بروند. مردم ترجیح می دهند باغ ویلایی خریداری نمایند که از تهران دور نباشد.

بهترین مناطق خرید باغ ویلا در اطراف تهران

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ ویلا می تواند جای مناسبی برای رسیدن به آرامش و گذران اوقات فراغت باشد. علاوه بر این مورد، شما با خرید باغ ویلا سرمایه گذاری نیز می کنید. به عبارت دیگر، علاوه بر استفاده شخصی، منبعی برای سود در آینده است. همچنین می توانید با اجاره دادن باغ ویلا، کسب درآمد کنید.

در اطراف تهران مناطقی خوش آب و هوا، خلوت و سرسبز وجود دارند که برای خرید باغ ویلا مناسب هستند. بنابراین در این مقاله شما را با بهترین مناطق اطراف تهران آشنا می کنیم.

باغ ویلا کرج

بعضی از مناطق کرج شرایطی مناسب و آب و هوایی خوب برای خرید باغ ویلا دارند. به علت نزدیکی به تهران و تقاضای بالای خرید باغ ویلا در دهکده فردیس، خرید باغ ویلا در فرخ آباد، ویلاهایی با امکانات بسیار عالی ساخته شده است وجود دارد.

مناطق مناسبی برای خرید باغ ویلا در کرج وجود دارد که عبارت است از: محمدشهر، زیبادشت، دهکده فردیس، فرخ آباد و شهرک ناز

منطقه کرج تحت تاثیر دره چالوس، رودخانه کرج و ارتفاعات شمال است که این خصوصیت موجب شده شهرستان کرج در مقایسه با پایتخت و سایر مناطق، آب و هوایی مناسب داشته باشد. بنابراین خرید باغ ویلا در کرج می تواند گزینه مناسبی باشد.

چرا خرید باغ ویلا در زیبادشت از سایر مناطق محبوب تر است؟

تقسیم بندی شهرک زیبا دشت به این صورت است که دارای شهرک زیبادشت شمالی و زیبادشت مرکزی می باشد.

شهرک زیبادشت شمالی دارای زیباترین باغ ویلا ها است که شامل 180 قطعه زمین با کاربری باغ ویلا بوده و همچنین این شهرک با خیابان های اصلی این شهرک دارای عرض 20 و 18 متری است که نگهبانی 24 ساعته و کنترل ورود و خروج باعث منطقه ای امن و سکونت دائم را ایجاد نموده است.

دهیاری منطقه زیباشت برای هر متراژ زمین حدود 350 متر ویلا در نظر گرفته است که کوچه های فرعی8 متری این شهرک در دو طرف این خیابان ها درختان سر به فلک کشیده آرامش خاصی را برای افراد فراهم نموده است.

شهرک ویلایی زیبادشت مرکری نیز همچون زیبادشت شمالی بوده که وسعت بیشتری را نسبت به زیبا دشت شمالی دارد و در حدود 400 قطعه میباشد که به دلیل وجود بناهای زیبا و قدیمی فضاهای بکری را برای هر بیننده ای فراهم نموده است.

به دلیل طبیعت شگفت انگیز، موقعیت جغرافیایی و آب و هوای بی نظیر روستا و منطقه زیبا دشت، این منطقه به یکی از جذاب ترین مناطق تفریحی برای تهرانی ها در آخر هفته ها تبدیل شده است. همچنین تورهای گردشگری بسیاری به این منطقه جذب شده اند.

خرید باغ ویلا در زیبادشت خواستار زیادی پیبدا نموده است و زیبا دشت را به منطقه ای لوکس تبدیل نموده است. زمین های حاصلخیز و طبعیت بی نظیرآن باعث شده که افراد زیادی در این منطقه باغ ویلا بسازند. این منطقه دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی و رودخانه های زیبا است.

باغ ویلا در زیبا دشت همان طور که از نام آن پیداست به عنوان بهشتی در اطراف تهران شناخته می گردد. این منطقه به دلیل داشتن باشگاه های سوارکاری برای علاقمندان به ورزش مناسب است. همچنین برای افراد علاقمند به کوهنوردی نیز مناسب است.

باغ ویلا در زیبا دشت، آرامش را به خریدان باغ ویلا هدیه داده و رضایت آن ها را جلب می نماید. شما می توانید در این منطقه، باغ ویلاهایی لوکس همراه با امکاناتی زیاد به قیمت مناسبی خریداری کنید.

باغ ویلا در ملارد:

مناطق دیگری نیز مناسب خرید باغ ویلا هستند که برای مثال می توان به منطقه ملارد نیز اشاره نمود. شهرستان ملارد یک منطقه خوش آب و هوا در غرب پایتخت است. در ملارد، باغ ویلاهای زیادی با امکانات و قیمت مناسب در اندازه های مختلف وجود دارند. یکی از مزیت های مهم خرید باغ ویلا در ملارد ، فاصله کم از پایتخت است. این منطقه مزیت های دیگری مانند آب و هوای خوب و امکانات رفاهی کامل دارد. در منطقه ملارد، زمین های کشاورزی و باغ های میوه زیادی وجود دارد. باغ های گوجه سبز، گیلاس، زردآلو، گردو و آلبالوی این منطقه معروف است.

در ملارد نوسازی و شهرک سازی رایج شده است. این شهرک ها که بافتی طبیعی دارند با نام شهرک های باغ ویلا ملارد مشهور شده اند. باغ ویلا ملادر طبیعت زیبا و بکری دارد و امکانات و امنیت شهرک های این منطقه قابل قبول است. شهرستان ملارد آثار باستانی زیبایی نیز دارد که افراد زیادی از آن خبر ندارند. برای مثال می توان از آثار باستانی تخت کیکاووس، تخت رستم و امامزاده ابراهیم نام برد.

با خرید باغ ویلا در ملارد می توانید تعطیلات خود را همراه با خانواده در محیطی آرامش بخش و عالی سپری کنید. زمانی که در فصل تابستان، پایتخت بسیار گرم و طافت فرسا است، این منطقه با داشتن آب و هوایی معتدل و خنک، گزینه مناسبی برای خرید باغ ویلا است. ویلاهای این منطقه از نظر امکانات درجه بندی شده اند. شما می توانید یک باغ ویلا در ملارد با سلیقه خود خریداری کنید. در هنگام خرید، اندازه، سبک طراحی، امکانات، موقعیت و سال ساخت را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را در خرید باغ ویلا در ملارد بگیرید.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1202

به "بهترین مناطق خرید باغ ویلا در اطراف تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مناطق خرید باغ ویلا در اطراف تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید