بیوگرافی محمدرضا گلزار

به گزارش مجله جام جهان، بیوگرافی محمدرضا گلزار؛ محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است و از سال 1377 فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان شروع کرد. گلزار در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت نموده است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

خبرنگاران | محمدرضا گلزار، متولد 1 فروردین 1356 در تهران است و در سال 1379 با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، اولین گام را برای ورود به دنیای هیجان انگیز سینما برداشت. جالب اینجاست که او در همان گام اول هم به معروفیت رسید و توانست نقش های مهم تری در سینما و بعد تلویزیون بگیرد.

حالا به قبل از آن برگردیم. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است و از سال 1377 فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان شروع کرد. گلزار در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت نموده است.

از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همانند دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان 1400، ما همه با هم هستیم، کلاغ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره نمود.

منبع: فرادید
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1685

به "بیوگرافی محمدرضا گلزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی محمدرضا گلزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید