تردید بسیاری از اروپایی ها درباره تزریق واکسن کرونا

به گزارش مجله جام جهان، اروپا در حالی واکسیناسیون گسترده کرونا را از روز یکشنبه شروع نموده که هنوز بسیاری از شهروندان اروپایی نسبت به دریافت این واکسن هیچ تمایلی ندارند.

تردید بسیاری از اروپایی ها درباره تزریق واکسن کرونا

با ما سفر کنید و با لحظه آخری تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، اتحادیه اروپا مجوز تزریق و واکسیناسیون گسترده شهروندان اروپایی را با 3 واکسن فایزر بیونتک، مدرنا و آسترا زنکا صادر نموده است ولی هنوز بسیاری از اروپایی ها نسبت به این واکسن ها اعتماد کافی ندارند و نگران تزریق آن هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا در مجموع میخواهد 2 میلیارد دوز از این واکسن ها را خریداری نموده و تا سال آینده همه بزرگسالان را در برابر این ویروس واکسینه کند.

ولی تحقیقات نشان می دهد در کشورهای مختلف اروپایی از فرانسه گرفته تا لهستان، مقاومت زیادی در بین مردم برای تزریق واکسن کرونا وجود دارد.

استدلال بیشتر مردم برای مخالفت با تزریق واکسن کرونا این است که پیش از این معمولا ده ها سال برای فراوری واکسن زمان صرف می شده است نه فقط چند ماه.

نتایج آنالیز ها در لهستان نشان می دهد کمتر از 40 درصد مردم قصد دارند واکسن کرونا را دریافت نمایند. بسیاری از مردم ترجیح می دهند فعلا صبر نمایند.

در بلغارستان نیز بیش از 45 درصد مردم گفته اند که واکسن کرونا را دریافت نخواهند کرد و 40 درصد نیز اعلام نموده اند که فعلا ترجیح می دهند منتظر بمانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 958

به "تردید بسیاری از اروپایی ها درباره تزریق واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید بسیاری از اروپایی ها درباره تزریق واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید