تصاویر رندر اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی فاش شد

به گزارش مجله جام جهان، فقط چند ساعت دیگر مراسم Hi, Speed اپل برگزار می گردد و یکی از افشاگران مشهور به نام Evan Blass به غیر از تصاویر رندر هر 4 مدل آیفون 12، رندر اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی را هم منتشر نموده است.

تصاویر رندر اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی فاش شد

شرکت اپل در سال 2017 از نخستین هوم پاد رونمایی کرد و در اوایل 2018 به دست کاربران رسید. این محصول به دلیل قیمت بالایی که دارد، نتوانسته توجه خیلی زیادی را جلب کند اما حالا اپل با عرضه هوم پاد مینی می خواهد بار دیگر شانس خود را در این زمینه امتحان کند. طبق گزارش های منتشر شده، این اسپیکر هوشمند با قیمت 99 دلار راهی بازار خواهد شد و می تواند به یک رقیب قدرتمند برای اسپیکرهای هوشمند ارزان قیمت آمازون و گوگل تبدیل گردد.

در ابتدا گفته می شد این اسپیکر از همان طراحی هوم پاد ولی با ابعاد کوچکتر بهره می برد ولی طبق این تصاویر رندر منتشر شده، اپل تصمیم گرفته برای طراحی آن رویکرد دیگری را اتخاذ کند و کاربران برای خرید آن می توانند از بین دو رنگ سیاه و مشکی دست به انتخاب بزنند. از دیگر ویژگی های احتمالی آن می توانیم به بهره گیری از تراشه S5 اشاره کنیم که درون اپل واچ 5 و اپل واچ SE واقع شده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 794

به "تصاویر رندر اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رندر اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید