تصویری جدید از گوشی گلکسی A51افشا شد ، دوربین چهارگانه با طراحی مشابه حرف L

به گزارش مجله جام جهان، نسخه تجدید نظر شده گلکسی سری A یک محرک اصلی رشد برای این شرکت در طول سال 2019 بود و به نظر می رسد که همین مورد در سال آینده نیز تکرار می گردد. یک افشای جدید نشان می دهد که در قاب پشتی گوشی های گلکسی A51 یک دوربین به شکل L قرار گرفته است.

تصویری جدید از گوشی گلکسی A51افشا شد ، دوربین چهارگانه با طراحی مشابه حرف L

به گزارش سرویس آی نی و فناوری انتخاب، طبق حدس های قبلی در بخش پشتی گوشی گلکسی A51 یک مجموعه دوربین چهارگانه قرار گرفته است. اما اکنون ظاهر این دوربین نیز تعیین شده است.

بعضی شایعات اولیه حاکی از وجود یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک لنز Ultraide و 12 مگاپیکسلی ، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی و حسگر عمق 5 مگاپیکسلی است.همین نشت اطلاعاتی نشان می دهد که گلکسی A51 با جک هدفون 3.5 میلیمتری، اسلات سیم کارت دوگانه و یک اتصال USB Type-C همراه خواهد بود. پیش از این ، تعیینات کلیدی گلکسی A51 در یک لیست Geekbench منتشر شده بود.

این تلفن هوشمند دارای شماره مدل SM-A515F همراه با تراشه اکسینوس 9611 SoC همراه شده با 4 گیگابایت رم است و اندروید 10 را اجرا می نماید.صفحه نمایش این گوشی احتمالا 6.5 اینچ خواهد بود و دارای یک بریدگی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. طبق گزارشات ، سامسونگ قبلاً فراوری گلکسی A51 را شروع نموده است و پیش بینی می گردد این گوشی در سه ماهه اول سال 2020 به بازار عرضه گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 107

به "تصویری جدید از گوشی گلکسی A51افشا شد ، دوربین چهارگانه با طراحی مشابه حرف L" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری جدید از گوشی گلکسی A51افشا شد ، دوربین چهارگانه با طراحی مشابه حرف L"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید