تقویت منابع تأمین آب در خوزستان

به گزارش مجله جام جهان، استاندار خوزستان گفت: تمهیدات برای تقویت منابع آب استان خوزستان و ایجاد رضایتمندی بیشتر مردمی فراهم می شود.

تقویت منابع تأمین آب در خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، غلامرضا شریعتی در نشست بررسی مسائل و مسائل اندیمشک در سالن جلسات سد کرخه، اظهار کرد: افتتاح سد بالارود به عنوان یکی از طرح های مهم خوزستان به صورت جدی پیگیری می شود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاری به عنوان راهکار مهم ایجاد اشتغال، از اندیمشک به عنوان یک شهرستان پیروز در این خصوص یاد کرد و اضافه کرد: 18 هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی اندیمشک سرمایه گذاری شده است که فرصت های شغلی مناسبی در این راستا ایجاد شد.

استاندار خوزستان شرح داد: موانع پیش روی این صنایع پیگیری می شود ضمن اینکه برای رفع مسائل حوزه دستگاه های خدماتی تلاش مضاعف خواهد شد. همچنین چاه های شهرهای حسینیه و بیدروبه وارد مدار می شوند و 32 کیلومتر آب چم گلک اصلاح شده و مابقی آن نیز برای پایداری آب این منطقه اصلاح خواهد شد.

وی گفت: برای تأمین آب اندیمشک یک چاه حفر شده و به زودی تجهیز می شود و یک چاه دیگر هم حفر خواهد شد. اندیمشک بین دو سد ساخته شده و یک سد در دست اجرا قرار گرفته است و نباید دچار کم آبی باشد.

شریعتی همچنین از برنامه ریزی برای حل مشکل شبکه آب کوی شهدای اندیمشک خبر داد و گفت :50 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اصلاح شبکه این منطقه در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان گفت: به شهرداری هم برای خدمات دهی بهتر کمک می شود ضمن اینکه برای بهبود شرایط راه و برق اندیمشک هم تصمیماتی اتخاذ شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 603

به "تقویت منابع تأمین آب در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت منابع تأمین آب در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید