جام اتحادیه انگلیس، صعود توپچی های لندن به مرحله بعد با شکست لیورپول

به گزارش مجله جام جهان، تیم فوتبال آرسنال با شکست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، به جمع هشت تیم پایانی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

جام اتحادیه انگلیس، صعود توپچی های لندن به مرحله بعد با شکست لیورپول

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول از ساعت 22:15 پنجشنبه شب (به وقت ایران)، در چارچوب مرحله چهارم مسابقات جام اتحادیه انگلیس در استادیوم آنفیلد، میزبان آرسنال بود که جدال دو تیم در سرانجام 90 دقیقه، گلی در بر نداشت و برنده مسابقه در ضربات پنالتی معین شد.

جیمز میلنر، جورجینیو واینالدوم، تاکومی مینامینو و کورتیس جونز در ضربات پنالتی برای لیورپول گلزنی کردند و دیووک اوریگی و هری ویلسون، پنالتی های خود را از دست دادند.

الکساندر لاکازت، سدریک سوارز، مایتلند نایلز، نیکولاس پپه و جوزف ویلوک هم بازیکنانی بودند که پنالتی های آرسنال را وارد دروازه لیورپول کردند و محمد الننی یک پنالتی آرسنال را از دست داد تا توپچی های لندن با درخشش برنت لنو دروازه بان خود، به رجحان 5 بر 4 دست یابند. لیورپول روز دوشنبه در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، آرسنال را با شکست 3 بر یک بدرقه نموده بود و شاگردان میکل آرتتا، انتقام این شکست را گرفتند.

پیش از این مسابقه، تیم های استون ویلا و استوک سیتی در استادیوم ویلا پارک به مصاف هم رفتند تا استوک سیتی با پیروزی یک بر صفر، به جمع هشت تیم سرانجامی رقابت ها راه یابد.

به این ترتیب تاتنهام، نیوکاسل، منچستریونایتد، منچسترسیتی، اورتون، برنتفورد، استوک سیتی و آرسنال، تیم های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس را تشکیل می دهند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس به توضیح زیر است:

استوک سیتی - تاتنهام

برنتفورد - نیوکاسل

آرسنال - منچسترسیتی

اورتون - منچستریونایتد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 775

به "جام اتحادیه انگلیس، صعود توپچی های لندن به مرحله بعد با شکست لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام اتحادیه انگلیس، صعود توپچی های لندن به مرحله بعد با شکست لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید