حضور ترامپ در یک فیلم ایرانی!

به گزارش مجله جام جهان، سیدجواد هاشمی کارگردان سینما مطرح کرد که یکی از شخصیت های اصلی فیلم جدیدش شهر گربه ها دونالد ترامپ است.

حضور ترامپ در یک فیلم ایرانی!

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، سیدجواد هاشمی کارگردان سینما در مصاحبه با مهر درباره آخرین شرایط ساخت فیلم سینمایی شهر گربه ها گفت: حدود 15 روز است که فیلمبرداری فیلم سینمایی شهر گربه ها به سرانجام رسیده و ما در حال حاضر در حال فراوری بخش ویژوآل افکت فیلم سینمایی شهر گربه ها هستیم. یکی از شخصیت های اصلی این فیلم دونالد ترامپ است و حتی نام او در تیتراژ می آید یعنی در کنار آقای فرهاد آییش، علیرضا خمسه، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی و یوسف صیادی نام دونالد ترامپ هم در تیتراژ نوشته می گردد.

وی اضافه کرد: قرار است دونالد ترامپ به طور طبیعی انیمیت گردد و مثل بقیه بازیگران حرف بزند، بخندد و گریه کند و ... البته معین است که شمایل آن 3D است. باید بگویم زمانی رسیدن مرزهای رئالیته در وجوه ویژوآل افکت در سینمای ایران محال به نظر می رسید اما حالا من به این بخش به قدری اعتماد دارم که در فیلمم یک شخصیت را حذف نموده ام و به جای آن نگاهم به یک محدوده خالی است و دونالد ترامپ را در این محدوده جایگزین بازیگران واقعی نموده ام. مطمئنم شهر گربه ها یک فیلم خوب و جزو کارهای درخشان از نظر ویژوآل افکت می گردد چرا که ما در این اثر یک شهر را بازسازی نموده ایم که شهر گربه ها نام دارد.

هاشمی در سرانجام گفت: ما در این فیلم کوشش نموده ایم که گریم، صحنه، لباس و آکسسوارهای خوب داشته باشیم تا عصای دستمان باشد با این وجود مسلما انتظار من در بخش ویژوآل افکت از بخش های دیگر به مراتب بالاتر است چون تماشاگر این بخش را زیاد در سینمای ایران ندیده است. این را هم بگویم که ما بالای هشت ساعت مشغول گریم بازیگران بوده ایم البته همواره در آثار من یکی از حرف های اصلی را گریم می زند و مخاطب را جذب می نماید چراکه برای مثال کودک تاکنون آدم های واقعی در شمایل گربه ندیده است به همین دلیل ما به گریم توجه می کنیم و این موضوع برای تماشاگر جذابیت ایجاد می نماید. معتقدم شهر گربه ها هم در آمار فروش، رکورد فیلم های من را می زند و هم کار عجیب و غریب و استثنایی در زمینه ویژوآل افکت می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 161

به "حضور ترامپ در یک فیلم ایرانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ترامپ در یک فیلم ایرانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید