خبرنگاران، بهترین سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما

به گزارش مجله جام جهان، خرید بلیط هواپیما، آسان تر از همیشه

آژانس هواپیمایی خبرنگاران با ارائه خدمات مدرن و باکیفیت به مسافران به بهترین سیستم خرید آنلاین بلیط هواپیما تبدیل شده است. این آژانس با ارائه سرویس رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، تور مسافرتی و … تحولی بزرگ در سیستم سنتی خرید ایجاد کرده و مسافرت و سفر هوایی را بیش از پیش لذتبخش و راحت کرده است. در این مطلب می خواهیم در مورد خدمات این آژانس مسافرتی معتبر با شما صحبت کنیم و انواع خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

خبرنگاران، بهترین سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما

تاریخچه فعالیت

شرکت مسافرتی خبرنگاران در سال 1379 تاسیس شد و از همان ابتدا هدف خود را بر مبنای ارائه بهترین کیفیت و توسعه سرویس های مدرن رزرو بلیط قرار داد. سیستم های سنتی خرید بلیط هواپیما همیشه باعث سردرگمی و کلافگی مسافران می شد و از لذت سفر کم می کرد. سیستم جامع رزرو آنلاین بلیط خبرنگاران با ارائه سرویس ها و خدمات آنلاین توانست به سرعت جایگاه بسیار خوبی در بین آژانس های مسافرتی و مشتریان پیدا کند. در حال حاضر شرکت خبرنگاران بیش از 600 آژانس در تهران و 1000 آژانس در شهرستان را تحت پوشش خود قرار داده است و به بزرگ ترین مجموعه در این حوزه تبدیل شده است. این شرکت با ارائه چارتر بسیاری از مقاصد محبوب و ارائه جامع سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما، یکه تاز این عرصه شده است.

معایب سیستم سنتی خرید بلیط هواپیما

سفر همیشه بخشی از زندگی ما بوده است. چه برای تفریح سفر کنیم یا برای کار، در دوره های از زندگی مجبوریم بار سفر ببندیم. با توسعه سفر به کشورهای مختلف و دوردست اهمیت استفاده از هواپیما جایگاه ویژه ای پیدا کرد. اما در این مورد مسئله ای وجود داشت: مسافران دوست داشتند این امکان را داشته باشند تا قیمت بلیط هواپیمایی های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند، در مورد آن ها تحقیق کنند، در مورد هتل مورد نظرشان پرس و جو کنند و بعد با خیال راحت اقدام به رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل کنند. متاسفانه در سیستم سنتی این امکان وجود نداشت و مسافران مجبور بودند چشم بسته خرید کنند. در سیستم سنتی خرید، عدم تقارن اطلاعاتی وجود داشت؛ یعنی فروشنده تمام اطلاعات را در اختیار داشت و مشتری با اطلاعات بسیار کم مجبور بود تن به خرید بدهد. در کسب و کار به این سیستم caveat emptor می گویند، که معادل فارسی آن می شود خریدار بهوش باش! در این سیستم مشتری هیچ وقت نمی توانست با رضایت و اطمینان خرید خود را انجام دهد.

سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما

اما دوره خریدهای سنتی به سر آمده است! ما در دوره ای به سر می بریم که ارائه اطلاعات کامل به مشتری به معنای احترام گذاشتن به او تلقی می شود. خبرنگاران نیز از همان ابتدای تاسیس ارائه بهترین کیفیت و خدمات را مبنای کار خود قرار داده و با ایجاد زیرساخت های مستحکم و مدرن، شبکه ای گسترده و وسیع را ایجاد کرده است. سیستم رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما این امکان را به مشتری می دهد تا مقصد خود را انتخاب کند، قیمت بلیط هواپیمای خارجی و داخلی را با هم مقایسه کند، اطلاعات شرکت های هواپیمایی را مطالعه کند و بعد با خیالی راحت و آسوده بلیط هواپیمای خود را رزرو کند. در سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما امکان مشاهده، مقایسه و خرید بلیط هواپیمای بیش از 900 ایرلاین معتبر بین المللی در 1200 شهر در سرتاسر جهان فراهم شده است. یکی از مزایای منحصربفرد خبرنگاران این است که می توانید بدون نیاز به کارت های بین المللی، به صورت ریالی و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب بلیط خود را خریداری کنید. همچنین مشتریان می توانند پس از مطالعه و مقایسه قیمت هتل ها، از بین بیش از 200000 هتل در سرتاسر جهان انتخاب کنند و هتل خود را از قبل رزرو کنند.

بلیط هواپیمای چارتری و سیستمی

اگر تابحال بلیط هواپیما خریده باشید مفاهیمی مثل بلیط چارتی و بلیط سیستمی به گوشتان خورده است. قبلا در مطالبی به تفصیل در مورد تعریف این نوع بلیط ها صحبت کردیم که می توانید با مطالعه آن ها اطلاعات خوبی در این مورد به دست بیاورید. اما به طور معمول تفاوت آن ها این است که در بلیط چارتر، یک شرکت کل بلیط های یک هواپیما را خریداری می کند و بعد این شرکت چارترکننده بلیط های هواپیما را می فروشد. در ابتدای فروش بین بلیط سیستم و چارتی چندان تفاوتی ندارد، اما روال کار به این صورت است که هرچه به زمان پرواز نزدیک تر می شویم قیمت بلیط چارتر کمتر می شود و می توانید بلیط هواپیمای ارزان خریداری کنید. بلیط لحظه آخری معمولا ارزان ترین بلیط هواپیماست. در سیستم رزرو بلیط هواپیمای خبرنگاران هر دو نوع بلیط به شما نمایش داده می شود. کافی است مبدا و مقصد خود را در سیستم وارد کنید و بلیط هواپیمای موجود برای آن جهت پروازی را جستجو کنید. سیستم یکپارچه خبرنگاران در کمتر از چند دقیقه کلیه بلیط های هواپیما برای آن جهت را به شما نمایش می دهد. در کنار هر مورد، قیمت بلیط، نوع هواپیمایی، جزئیات و مقررات و … نوشته شده است. همچنین به راحتی می توانید قیمت ها و ایرلاین ها را با هم مقایسه کنید.

امکان رزرو بلیط چارتر

سیستم رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیمای خبرنگاران از معدود سیستم های جامع برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شمار می رود. در این سیستم می توانید علاوه بر خرید بلیط هواپیمای ایرلاین های خارجی و بین المللی معتبر مثل ترکیش ایرلاین، لوفت هانزا، الاتحاد، قطر ایرویز و … بلیط هواپیما معراج و سایر ایرلاین های داخلی مثل ایران ایر، ماهان و … را نیز رزرو کنید. خبرنگاران بلیط های چارتی مقاصد محبوب گردشگری مثل ترکیه، دبی، چین، مالزی، تایلند و … را برای شما فراهم می کند، بنابراین می توانید ارزان ترین بلیط را به این مقاصد خریداری کنید. بلیط چارتر استانبول، بلیط هواپیمای آنتالیا، بلیط کوش آداسی، بلیط آنکارا، بلیط هواپیمای دبی، بلیط پکن، بلیط شانگهای و … از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بلیط های چارتی خبرنگاران هستند. پس از رزرو بلیط، بلیط شما بلافاصله صادر می شود به آدرس ایمیلتان ارسال می شود. با این سیستم در عرض چند دقیقه و از پشت سیستمتان می توانید تدارکات قبل از سفر را انجام دهید و بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیمای ارزان

یکی از مزایای سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیمای خبرنگاران این است که لیست تمام پروازهای موجود به شما نمایش داده می شود. در قسمت بالا و ستون های کناری صفحه گزینه هایی وجود دارد تا سریع تر به نتیجه دلخواه برسید. شما می توانید لیست بلیط های هواپیما را به ترتیب از کمترین قیمت (یا بیشترین) قیمت مرتب کنید. در نمایش نزولی ارزان ترین بلیط های هواپیما اول به شما نشان داده می شود. همچنین امکان انتخاب کلاس پروازی و توقف در جهت هم برای شما وجود دارد. اگر قصد دارید با ایرلاین خاصی سفر کنید می توانید نام ایرلاین را از ستون کناری انتخاب کنید، با این کار تنها بلیط های آن ایرلاین به شما نمایش داده می شود. در لیستی که به شما پیشنهاد می شود پروازهای با یک یا چند توقف هم وجود دارد. اگر عجله ای برای رسیدن به مقصد ندارید و می توانید کمی مدت زمان سفرتان را طولانی تر کنید پروازهایی با چند توقف به شما پیشنهاد می شود که قیمت مناسب تری دارند.

پشتیبانی 24 ساعته

یکی از نقاط قوت خبرنگاران سیستم قوی پشتیبانی مشتریان است. ممکن است موقع انتخاب بلیط هواپیما یا در حین خرید مشکل یا سوالی داشته باشید. در این صورت در هر ساعت از شبانه روز که باشید می توانید با تیم پشتیبانی خبرنگاران تماس بگیرید. پشتیبانی خبرنگاران به صورت 24 ساعته فعال است و آماده هرگونه راهنمایی و خدمات به مشتریان عزیز است. برای تماس با بخش پشتیبانی 24 ساعته خبرنگاران کافی است با شماره 021 8540 تماس بگیرید. کارشناسان مجرب خبرنگاران می توانند در مورد خرید آنلاین بلیط هواپیما، مقایسه قیمت ها و همینطور رزرو هتل و … شما را راهنمایی کنند. هدف خبرنگاران آسایش و رضایت کامل مشتریان و فراهم کردن تجربه سفری لذتبخش و بی دغدغه است.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1517

به "خبرنگاران، بهترین سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران، بهترین سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید