خبرنگاران مهرواره ادبی مغان در بیله سوار برگزار می گردد

به گزارش مجله جام جهان، اردبیل - خبرنگاران- فرماندار بیله سوار مغان از برگزاری مهرواره ادبی مغان (سارای) توسط کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان طی امسال در این شهرستان مرزی اطلاع داد.

خبرنگاران مهرواره ادبی مغان در بیله سوار برگزار می گردد

حسن قبادی روز یکشنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اردبیل گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی متعددی که گریبانگیر جامعه شده ، باید از کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای ارتقای سطح آگاهی و دانش جمعیت هدف و کاهش مخاطرات اجتماعی استفاده و به جامعه تسری داده گردد.

وی تاکید نمود که مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بیله سوار و جعفرآباد باید بیشتر تقویت شوند تا خلاء فرهنگی و اجتماعی را در این منطقه بیشتر پوشش دهند.

او از اختصاص یک دستگاه خودرو نیسان به کانون پرورشی فکری بچه ها و نوجوانان بیله سوار برای ایجاد و فعالیت کتابخانه سیار روستایی بویژه در بخش قشلاق دشت اطلاع داد.

زعفر احدزاده ،مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اردبیل نیز گفت: قرارگیری در نوار مرزی استان و جمعیت قابل توجه شهرستان های شمالی، توجه بیش از پیش به نسل کودک و نوجوان این منطقه را ضروری نموده است.

وی به تعریف و اجرای 7 مهرواره در سال گذشته و تداوم آنها در امسال اشاره نمود و اضافه نمود: مهرواره ادبی مغان (سارای) سال قبل در شهرستان گرمی برگزار گردید و امسال بیله سوار میزبان آن خواهد بود و در سال های آینده شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز نیز شاهد برگزاری آن خواهند بود.

احدزاده از اختصاص 6 دستگاه خودرو نیسان به شهرستان ها اطلاع داد و اضافه نمود: بعد از طی مراحل اداری این خودروها تحویل شهرستان های استان خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 500

به "خبرنگاران مهرواره ادبی مغان در بیله سوار برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهرواره ادبی مغان در بیله سوار برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید