خبری از لوت باکس در Modern Warfare نخواهد بود

به گزارش مجله جام جهان، شرکت بازی سازی اکتیویژن با تایید دوباره این موضوع که بازی Call of Duty: Modern Warfare هیچ نوع لوت باکس و مکانیک هایی شبیه به آن نخواهد داشت، تاکید نموده که قرار نیست چنین سیستم هایی را حتی پس از عرضه هم به بازی اضافه نمایند. طبق گفته اکتیویژن، به جای سیستم لوک باکس می خواهند به استفاده از بتل پس (Battle Pass) روی بیاورند.

خبری از لوت باکس در Modern Warfare نخواهد بود

در پست جدیدی که وبلاگ اکتیویژن حول این موضوع منتشر نموده، این شرکت بازی سازی به جای لوت باکس، یک سیستم بتل پس جدید را برای Call of Duty: Modern Warfare معرفی می نماید.

بتل پس، که در بازی هایی مثل Playerunknowns Battlegrounds یا Fortnite یا حتی شماره قبل کال آو دیوتی یعنی Black Ops 4 وجود دارد، به افراد اجازه می دهد تا جوایز بیشتری در بازی بگیرند. اساسا کسانی که بتل پس را خریداری می نمایند، در مقایسه با کسانی که بتل پس ندارند، جوایز بیشتری نصیب شان می گردد. با این حال، هر دو قشر بازی نماینده ها، باید با بازی کردن آیتم ها را دریافت نمایند و خبری از خرید مستقیم آیتم ها نخواهد بود. بازی نماینده ها هر چه بیشتر روی بازی زمان بگذارند و بازی نمایند، آیتم های بیشتر و بهتری می گیرند. در این میان کسانی که بتل پس دارند، در عین بازی کردن آیتم های بیشتری دریافت می نمایند.

برخلاف لوت باکس، بازی نماینده ها معمولا می دانند که با خرید بتل پس قرار است چه آیتم هایی را آنلاک نمایند. در Call of Duty: Modern Warfare هم این رویه دنبال خواهد شد. اکتیویژن شرح داده است:

سیستم بتل پس به بازی نماینده ها اجازه می دهد محتوایی که قرار است آنلاک نمایند یا بخرند را ببینند. برنامه داریم تا بتل پس ها را به هنگام آغاز فصل های جدید در بازی یا مراسم های مختلف عرضه کنیم؛ طوری که محتوایی را آنلاک می کنید که مختص همان فصل بازی خواهد بود.

آیتم هایی که روی گیم پلی و بالانس آن تاثیر می گدارند، مثل سلاح های مختلف یا دستکاری سلاح ها، با بازی کردن آنلاک خواهند شد و نیازی به خرید بتل پس ندارند. اکتیویژن ادامه داده است:

دو نوع محتوا، یکی رایگان و یکی خریدنی که با بتل پس ارایه می گردد، در بازی Modern Warfare عرضه خواهد شد. سلاح های پایه را بازی کردن می توان دریافت کرد. دستکاری هایی که روی سلاح ها تاثیر می گدارند را هم می تواند با بازی کردن، دقیقا مثل آنچه در بتا دیدیم، دریافت کرد.

اکتیویژن می گوید که بتل پس و فروشگاه داخل بازی فقط آیتم هایی خواهد داشت که تاثیر ظاهری دارند و روی بالانس بازی تاثیری نمی گدارند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare تا چند روز دیگر وارد بازار خواهد شد. عرضه بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 65

به "خبری از لوت باکس در Modern Warfare نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری از لوت باکس در Modern Warfare نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید