دستورالعمل فعالیت آموزشی به شیوه غیرحضوری و مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد

به گزارش مجله جام جهان، دستورالعمل فعالیت آموزشی به شیوه غیرحضوری و مجازی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از سوی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد.

دستورالعمل فعالیت آموزشی به شیوه غیرحضوری و مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دستورالعمل فعالیت آموزشی به شیوه غیرحضوری و مجازی دانشجویان این دانشگاه از سوی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دستورالعمل در مورد تمدید بازه زمانی ویرایش انتخاب واحد و میهمانی دانشجویان، برگزاری دروس عمومی، مهارت های مشترک، دروس صرفاً نظری پایه و اصلی، بصورت مجازی و غیرحضوری، مبنای پرداخت حق التدریس دوره های مجازی و غیرحضوری، چگونگی حذف یک یا چند عنوان درسی، سنوات تحصیلی، عدم برگزاری عمومی دوره تابستان ابلاغ شد.

جلالی جواران بیان نمود: کلاس های دروس عملی و کارگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفا بصورت حضوری برگزار می گردد. لذا برای برگزاری حضوری کلاس ها پس از عادی شدن شرایط ضرورت دارد تمهیدات لازم از قبیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از کلاس های عظیم و دارای تهویه مناسب و چینش جایگاه های کلاسی با فاصله از هم، دسترسی دانشجویان به امکانات بهداشتی و ملزومات ضدعفونی، همچنین ضدعفونی نمودن آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات مرتبط قبل و بعد از حضور دانشجو صورت پذیرد.

وی تاکید نمود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی انتظار می رود اهتمام و اقدام لازم برای مشارکت حداکثری به منظور تداوم وظایف آموزشی تا عادی شدن شرایط، بهره مندی از زیرساخت های برگزاری آموزش، نظارت دقیق بر کمّیت و کیف رعایت مقررات و ضوابط برگزاری کلاسهای مجازی و غیرحضوری و برطرف اشکال، از سوی روسای واحدهای استانی، مراکز آموزشی، مدرسان و دانشجویان عزیز در حد مطلوب صورت پذیرد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: سرانجام کلاس های نیم سال دوم تحصیلی 99-98 این دانشگاه به تاریخ 99/05/17 بوده و بازه زمانی امتحانات نیز از مورخ 99/05/19 لغایت 99/05/31 خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 511

به "دستورالعمل فعالیت آموزشی به شیوه غیرحضوری و مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل فعالیت آموزشی به شیوه غیرحضوری و مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید